Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: در مجموع ۱۴ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان اعم از خانواده‌های شهدا و جانبازان زیرپوشش بیمه هستند. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام تقی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بیرجند، اظهار داشت: حدود 33 هزار نفر در استان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند که درمان ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید به صورت رایگان انجام می‌شود که در مجموع 14 هزار نفر از جامعه ایثارگران زیرپوشش بیمه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: امروز پس از سال‌ها از جنگ تحمیلی دشمن جنگ نرم و اقتصادی را با نظام اسلامی آغاز کرده است.

عزیزی تصریح کرد: آمریکا با خارج شدن از برجام نیز تحریم‌ها را بیشتر و گسترده کرد و همین موضوع بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای کشور را در خدمت رسانی دچار مشکل کرده و وضعیت اقتصادی کشور همه چیز را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی با بیان اینکه بیمه ایثارگران به صورت متمرکز از طرف بیمه دی در کشور پرداخت می‌شود ادامه داد: از دی ماه سال گذشته تاکنون پرداختی‌های بیمه به ایثارگران کم بوده است.

وضعیت بیمه ایثارگران تعیین تکلیف شدتأمین اعتبار بیمه ایثارگران مشکل کشوری است/ قول دولت برای پرداخت بدهی‌هامشکل بیمه ایثارگران با دستور دکتر روحانی حل شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه ایثارگران گسترده و مطالبات آن‌ها بیشتر است خاطرنشان کرد: جامعه مرهون خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند و به طور قطع در روند خدمات‌دهی درمانی به ایثارگران کوتاهی نمی‌شود.

عزیزی اظهار داشت: هر چقدر دولت پرداختی‌های به موقع به بیمه دی داشته باشد بنیاد شهید نیز خدمات خود را سریع‌تر ارائه می‌کند و تاخیر در برخی پرداختی‌ها به جامعه هدف مانند داروخانه‌ها و درمانگاه‌ها به دلیل کمبود بودجه است.

وی افزود: ایثارگران فاکتورهای پرداختی خود را در اختیار بیمه قرار داده و بیمه نیز در حد توان خود ماهانه پرداخت می‌کند؛ دولت هم قول‌هایی داده تا پرداختی خود را به بیمه دی داشته باشد تا پرداختی بیمه به جامعه هدف بیشتر شود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

به نق از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری؛ رزمنده مجاهد و سردار سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد (جمعلی) کیانی به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: وی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

 در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

 جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دریافت نمود.

فعالیت به عنوان مشاور سابق استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران از دیگر سوابق وی بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • مادر شهید «عبدالخالد ماجدی» به فرزند شهیدش پیوست
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی