Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسریع در روند عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس یاسوج شد و گفت: امیدوارم این طرح همچون دیگر طرح‌های فرهنگی در استان نیمه تمام رها نشود. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ امیر عباس آسمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس یاسوج آبان ماه سال 97 کلنگ زنی و بعد از نزدیک به یک سال عملیات خاکبرداری آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف این پروژه جزو مهمترین دغدغه‌های ما است، عنوان کرد: ضروری است شهرداری در امورات فرهنگی کمک‌کار سازمان‌ها و نهادی‌های فرهنگی باشد و در این زمنیه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

کم‌کاری شهرداری یاسوج در اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در خور شأن مجاهدان کُرد همت همه مسئولان را می‌طلبدسردار کارگر: باغ‌موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس تا پایان سال 1400 در تمام‌ استان‌ها‌ احداث می‌شود‌

آسمند با اشاره به اینکه 5.5 میلیارد تومان از اعتبارات ملی و 200 میلیون تومان نیز برای محوطه سازی سایت اصلی گرفتیم، ادامه داد: 200 میلیون تومان برای خاکبرداری و 200 میلیون تومان نیز برای طراحی پروژه اختصاص یافت.

مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس بیش از 20 استان کشور تمام و بسیاری نیز تکمیل شده است ولی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان هنوز مشکل دارند.

آسمند خاطرنشان کرد: طبق وعده‌های داده شده باید مرکز فرهنگی دفاع مقدس یاسوج تا 1400 به اتمام برسد و البته امیدوارم این پروژه همچون دیگر پروژه‌های فرهنگی در استان نیمه تمام رها نشود.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ریس اوژانس ۱۱۵استان گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدندرئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد