Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل صالحی، مسؤل جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع ) باید تمام تلاش‌شان در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان باشد و سعی شود طرح ابتکاری و الگویی را برای محرومیت‌زدایی ارائه دهند.
وی افزود: هدف از جشنواره خدمت، تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگوهای برتر خدمت به محرومین و نیازمندان است که خادمیاران می توانند در بخش جشنواره خدمت در سامانه ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی تصریح کرد: فعالیت‌های تخصصی خادمیاران در سراسر کشور و ایجاد انگیزه برای نیروهای توانمند و شاخص در حوزه فعالیت‌های تخصصی خادمیاران و تقدیر از فعالان عرصه خدمت از دیگر اهداف جشنواره است.

وی با بیان اینکه، هدف از برگزاری جشنواره خدمت، الگوسازی از فعالیت‌های برتر و موفق خادمیاران سراسر کشور و تبادل تجربیات و تقدیر از زحمات خادمیاران است، افزود: ارائه طرح‌های ابتکاری از سوی کانون‌های خادمیاری از برنامه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
مسؤل جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران، بیان کرد: این جشنواره امکان ثبت نظرات و دیدگاه های تخصصی و موضوعات مرتبط خدمت و هم چنین ثبت تجربیات و ابتکارات خادمیاران در عرصه های عملی و انجام خدمت در قالب جشنواره را دارد.
وی ادامه داد: جشنواره خدمت سه محور اصلی؛ گزارش فعالیت‌های الگویی، دیدگاه‌ها و نظرات و بخش ویژه اشت که خادمیاران رضوی باید پس از مراجعه به سامانه خادمیاری، بخش شرکت در جشنواره خدمت را انتخاب کرده و یکی از سه محور اصلی جشنواره را برگزینند.
صالحی با بیان اینکه، خادمیاران می‌توانند یک الی چند مطلب را در سامانه درج نمایند و محدودیتی در درج الگوها در بخش‌های مختلف ندارند، بیان کرد: تا کنون ۹۴۵ اثر توسط خادمیاران استان مازندران ثبت شد که از این تعداد ٣٠ اثر مورد تایید و انتشار قرار گرفت و بر اساس آمار، مازندران رتبه دوم کشور را در جشنواره به خود اختصاص داد.

وی افزود: موضوعات آثار مورد تایید و انتشار یافته از مازندران در زمینه آموزشی، فرهنگی، هنری، جذب خادمیار، ابتکار در جذب کمک‌های مردمی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.
صالحی بیان کرد: استان مازندران دارای ۱۵هزار ۸۰۶ خادمیار است که در بارگاه ملکوتی امام رئوف ثبت نام کردند تا در بخش‌های مختلف به محرومین کمک رسانی کنند بنابراین انتظار است با ارایه الگوهای برتر در جشنواره در جهت محرومیت‌زدایی گام‌های رو به رشد و موثری برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره خدمت خادمیاران محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران

آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی آغاز شد.

عباس نژاد نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

او افزود: نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی در استان برگزار می‌شود.

عباس نژاد گفت: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود ۵ هزار و ۲۸۸ داوطلب مازندرانی شرکت دارند در آزمون گروه علوم انسانی هم که صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب مازندرانی شرکت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در گروه هنر یک هزار و ۷۱۰ داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب از مازندران حضور خواهند داشت.

عباس نژاد گفت: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد ۱۷ هزار و ۴۳۲ داطلب مازندرانی در جلسه آزمون حاضر خواهند شد.

او افزود: ۶۰ درصد داوطلبان مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

عباس نژاد گفت:داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی