Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران پس از جلسه علنی شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات امروز شورای شهر گفت: در جلسه امروز بعد از تذکرات اعضای شورا وارد دستور شدیم و در بررسی اولین دستور لایحه اسناد پیوست سند برنامه را در دستور کار خود قرار دادیم که این دستور با رأی اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید و پس از آن وارد دستور دوم که همان فوریت الزام شهرداری به ارائه لایحه درباره عرضه سهام شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات تابعه در بازار سرمایه شدیم که اعضای شورای شهر به آن دستور نیز رأی مثبت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس شورای شهر تهران در تشریح دیگر مصوبات شورای شهر گفت: در ادامه دو نفر از اعضای شورای شهر را به عنوان عضو ناظر در شرکت آب و فاضلاب استان تهران انتخاب کردیم که آقایان مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی توانستند از اعضای شورای شهر به عنوان نماینده این شورا در شرکت آب و فاضلاب استان تهران رأی اعتماد بگیرند و پس از آن نیز اعضای شورا با نظر مثبت خود خانم مریم پاکچهر را به عنوان نماینده در کمیته فنی نورپردازی شهر انتخاب کردند.

او ادامه داد: در نهایت نیز بررسی باغ بودن یا نبودن چند پلاک ثبتی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

امینی در توضیح علل اختلاف نظر برخی از اعضای شورای شهر تهران در بررسی طرح دو فوریتی شورای شهر گفت: اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر امری طبیعی است و باید به این نکته توجه کرد که در همه جا رأی گیری به اتفاق آرا انجام نمی‌شود.

ادامه داد: طرح دو فوریتی که ارائه شد در پایان جلسه بود و طبق آیین‌نامه طرح دو فوریتی باید با بحث و تبادل نظر طولانی مدت بررسی شود و به دلیل آنکه بحثی در انتهای جلسه نداشتیم آن را به جلسه بعد شورا موکول کردیم.

در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر علت اختلاف نظر اعضای شورای شهر تهران با  شهرداری جهت انتخاب رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری گفت: اعتقاد من این است اگر در این باره قرار است اظهار نظری انجام شود ابتدا اعضای شورای شهر باید آن را در بین خود و مدیریت شهری مطرح و سپس آن را رسانه‌ای کنند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای و سخنگوی باشگاه هوادار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در مورد اعلام جرایم سنگین برای دادن بیانیه گفت: صدور بیانیه را غیر مجاز تلقی کردند و جریمه گذاشتند. یک‌سری همکاران‌مان در باشگاه‌ها متاسفانه با صدور بیانه های پوچ این مسئله را لوث کردند. روزی که می‌برند خودشان را بازنده جلوه می‌دهند و این اتفاق باعث می‌شود که حق مطلب رعایت نمی‌شود. به غیر از مسئله بیانیه‌ها باید از صحبت‌ها و فکت‌های بی دلیل قبل از مسابقه‌ها جلوگیری شود. قبل از بازی از داور تعریف می‌کنند و بعد از بازی تخریب‌های شدید.

فاندر در مورد عصبانیت سرمربی گل گهر پس از بازی هوادار عنوان کرد: هفته گذشته مربی خوب گل گهر آقای اوزونیدیس یک صحبت‌های عجیبی را با یک ادبیات بد مطرح کردند. ما هرچه صحنه‌ها را دیدیم هیچ مسئله خاصی ندیدیم‌. این تحت فشار گذاشتن‌ها باعث می‌شود مربی با اخلاقی مثل ایشان هم بخواهد صحبت‌هایی را مطرح کند.

او در مورد مشکل مدیران رسانه نیز گفت: ما قبل از فصل هم گفتیم مشکل استفاده مدیران رسانه‌ای از گوشی روی نیمکت را حل کنید. اگر مدیر رسانه روی نیمکت این کار را انجام ندهد چه خاصیت دیگری می‌تواند داشته باشد؟ خوش اخلاق ترین آدم‌های این حوزه هم هر فصل پنج تا ده تا کارت می‌گیرند‌.

او در خصوص انتقاد و بیانیه‌ها اضافه کرد: در بالاترین سطح کشور هم از هیات رئیسه‌ها انتقاد می‌شود ولی تا از هیات رئیسه فدراسیون انتقاد می‌کنیم فرد احضار می‌شویم. اگر بیانیه هم به صورت رسمی مطرح نشود در فضای غیر رسمی و غیر عقلانی شدیدتر مطرح می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی
  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران تکذیب شد
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز