Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، بنا بر اعلام سخنگوی فرودگاه «ال‌پرات» بارسلونای اسپانیا بر اثر درگیری میان پلیس این کشور با معترضان کاتالونیا خساراتی به آنجا وارد شد که به دنبال آن امروز ۴۵ پرواز این فرودگاه لغو گشت.

این اعتراضات به دنبال محکومیت ۹ رهبر جدایی طلب کاتالونیا در دادگاه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته سخنگوی فرودگاه، معترضان در داخل ترمینال‌ها نبودند و بیشتر خسارت‌ها زیرساختی نبوده است.

بسیاری از جدایی طلبان کاتالونیا معتقدند سران آن‌ها به دلایل سیاسی زندانی شده و از محاکمه عادلانه‌ای برخوردار نشده‌اند.

در اول اکتبر سال ۲۰۱۷، کاتالونیا با برگزاری همه پرسی به دنبال استقلال از اسپانیا بود و بیش از ۹۰ درصد از رای دهندگان از استقلال این منطقه حمایت کردند. مادرید از به رسمیت شناختن کاتالونیا به عنوان منطقه استقلال یافته خودداری کرد، اما این باعث نشده که پارلمان کاتالونیا در ۲۷ اکتبر اعلام استقلال نکند. در نتیجه دولت مرکزی اسپانیا با اعمال فشار اقدام به اخراج مقامات این منطقه کرد. اعلام حاکمیت مستقیم مادرید در کاتالونیا باعث شد «کارلوس پوجدمون» رئیس پیشین دولت منطقه کاتالونیای اسپانیا، به همراه سایر اعضای برکنار شده دولت خود، به بروکسل، پایتخت بلژیک فرار کند و اختلافات گسترده‌ای میان احزاب سیاسی این کشور بوجود بیاید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه تظاهرات اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام حج عمره در خوزستان از چهارشنبه

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: پس از نه سال وقفه چهارشنبه این هفته اولین پرواز حج عمره خوزستان با ۲۵۵ مسافر به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان سید مهدی رزاز امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعزام زائرین حج عمره آغاز شده و روز چهارشنبه این هفته ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه اولین پرواز زائران عمره از فرودگاه اهواز به مکه انجام می‌شود.

وی افزود: این تنها پرواز حج عمره پیش از حج تمتع است و پس از آن تعطیل می‌شود، بعد از پرواز عمره در تاریخ ۲۸ اردیبهشت پروازهای حج تمتع خوزستان آغاز می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه در پرواز حج عمره روز چهارشنبه تعداد ۲۵۵ زائر به مکه مکرمه مشرف می‌شوند، تصریح کرد: پس از اتمام حج تمتع پروازهای حج عمره از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایمنا، عملیات حج عمره پس از ۹ سال انتظار آغاز شد و عمره‌گزاران قبل از حج تمتع به کشور بازمی‌گردند.

کد خبر 746864

دیگر خبرها

  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی
  • هفت ستونی که از اسرائیل فرو ریخت!
  • برنامه پرواز‌های چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • آغاز اعزام حج عمره در خوزستان از چهارشنبه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳