Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@12:28:58 GMT

گزارشگر دیدار ایران - بحرین مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۱۳۷۳

گزارشگر دیدار ایران - بحرین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مسابقه از دوره مسابقات مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است که ساعت ۲۰، در ورزشگاه ملی بحرین برگزار می‎شود. گزارش این رقابت برعهده جواد خیابانی است که در برنامه فوتبال برتر با اجرای محمد حسین میثاقی از ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن می‎رود.

برنامه «فوتبال برتر»، به تهیه‎کنندگی مهدی‌هاشمی، مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های ایران را در سطح آسیا و تیم ملی را در سطح جهانی پوشش می‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

256 43

کد خبر 1310972

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جواد خیابانی ترکیه سوریه روح الله زم حسن روحانی کردهای سوریه اربعین پیاده روی اربعین سپاه پاسداران سینمای ایران ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد

دارنده ۹ نشان المپیک و جهانی بعد از آنکه رقابت‌های رسمی سال ۲۰۲۳ را با نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند، کتفش را جراحی کرد.

طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

منبع: خبر ورزشی

tags # حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند