Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس می گوید اختلافی بین سیدجلال و کالدرون ندیدم و معتقد است برخی اتفاقات فوتبال ایران برای مرد آرژانتینی قابل هضم نیست.

به گزارش" ورزش سه" محمدانصاری فرد در مقطع حساسی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. بعد از هیاهوی رفتن برانکو و آمدن کالدرون و در حالی که تیم به آمادگی نرسیده بود روی صندلی مدیرعاملی نشست و هرچند دربی را با برد پشت سرگذاشت اما نتایج بعدی این تیم بخصوص شکست برابر سپاهان و شهرخودرو نتایجی نبود که رسانه ها و هواداران بی تفاوت از آن بگذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس گفت و گویی با "روزنامه گل" انجام داده که بخش هایی از آن رامی خوانید:


*جریان آریا برزگر که  استقلالی ها می گویندبا او قرارداد دارند


در خصوص این که استقلالی ها، با باشگاه شیرازی چه قراردادی امضا کرده اند، من هیچ اطلاعی ندارم اما در مورد قرارداد خودمان با این بازیکن، می توانم بگویم صحبتهای خوبی انجام دادیم و به توافق نهایی رسیده ایم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او بزودی با ما قراراد رسمی امضا می کند. بازهم می گویم که من از گذشته اطلاع ندارم اما این را می دانم آقای عرب با این بازیکن به توافق رسیده بود و حتی بحث مسکن او را هم تقبل کرده بود اما دلیل عدم توافق نهایی چیز دیگری بوده است که من اطلاعی از آن ندارم و مدیریت قبلی باید توضیح بدهد.


*پرسپولیس و تیمداری در رشته واترپلو


ما داریم در مورد واترپلوی باشگاه پرسپولیس صحبت می کنیم. آقای کاشانی قبل از فوت همیشه تا کید داشتند که باید باشگاه باشیم.در همین راستا قصد داریم که پرسپولیس را به یک باشگاه تبدیل کنیم و تیمداری در واترپلو هم در همین راستاست. البته من قبول دارم که در این شرایط تمیداری در رشته های دیگر با وضعیت موجود اقتصادی همخونی و توجیه ندارد اما طبق صحبتهایی که با یک اسپانسر داشتیم قرار است اسپانسر هزینه تیمداری در واترپلو را تامین کند. در ثانی واترپلو هزینه زیادی ندارد.


*چالش میان کالدرون و سیدجلال حسینی


سیدجلال بازیکن بزرگی است او ستون و نقطه قوت تیم است. سید جلال به عنوان کاپیتان تیم را درون زمین به خوبی مدیریت میکند. اقای کالدرون هم به این موضوع واقف است. در جلسه ای که با ایشان داشتم، اختلافی بین او و سید جلال ندیدم. در حقیقت چیزی نبود که بتوان اسم آن را مشکل یا اختلاف بگذاریم. کالدرون به من گفت که به سیدجلال اعتقاد دارد و قبول دارد که او در زمین می تواند به تیم کمک کند و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد. علاوه بر این کالدرون نیز به من گفت از سیدجلال حمایت خواهد کرد تا بتواند به تیم کمک کند. من هم عقیده دارم سیدجلال بازیکنی است که می تواند برای تیم الگو باشد. کسی که در این سن و سال با صلابت بازی میکند، مطمئنا بازیکن بسیار خوبی است. البته باید این راهم اضافه کنم که طبق صحبت آقای کالدرون ما سه مدافع میانی ملی پوش یا در سطح ملی داریم که از میان آنها انتخاب کردن دو بازیکن بسیار سخت است و در نهایت باید به تصمیم سرمربی بابت انتخاب زوج خط دفاع احترام بگذاریم.

 


*دسترسی نداشتن به منابع مالی


شرایط مالی امسال با سالهای دیگر بسیار متفاوت است. من به عنوان مدیرعامل و هیات مدیره وظیفه داریم که منابع مالی را فراهم کنیم ما در یک بخش هایی هزینه کرده ایم و در بخش های دیگر هم به دنبال این هستیم که بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم. چیزی که می توانم شفاف به شما بگویم این است که بخش عمده جلسات هیات مدیره پیرامون موضوعات اقتصادی است. در این جلسات که وقت زیادی هم گرفته یا به نتیجه نرسیدیم و یا نتیجه نسبی داشته و برخی هم دارد به نتیجه میرسد. به هرحال دنبال این هستیم که مشکلات مالی را از راه های متفاوت حل کنیم.


*تذکر وزارت ورزش درباره مصاحبه کالدرون؟


در مورد کالدرون از طرف وزارت ورزش چیزی به من گفته نشده است. هر مربی و یا بازیکن و یا مدیر، نظرات خودش را دارد و میتواند در خصوص نظراتش صحبت کند. کالدرون هم از این موضوع مستثنی نیست.وی یک مقدار صراحت بیان دارد و به راحتی درمورد همه چیز حرف میزند. او دوست دارد رقابت در زمین باشد نه اینکه در جای دیگر رقم بخورد. من در جلسه ای که با او داشتم به او توصیه کردم مصاحبه چالشی انجام ندهد چون نمی خواهم آسیب ببیند! به کالدرون گفتم یک سری مسایل را به باشگاه بسپار و بگذار ما در آن موارد حرف بزنیم و حق مان را بگیریم. متاسفانه برخی اتفاقات در فوتبال ایران رخ میدهد که برای کالدرون قابل هضم نیست و من بابت این اتفاقات به ایشان حق میدهم. به صراحت به شما می گویم کالدرون می تواند نظراتش را در مصاحبه اعلام کند و محدودیتی هم ندارد.


*کالدرون چقدر در پرسپولیس فرصت دارد؟

 

هر مربی برای کار کردن و نتیجه گرفتن زمان می خواهد. فراموش نکنیم که ما در شش هفته اول 4 بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. من از هوادارن تقاضا دارم که صبور باشند و از کالدرون حمایت کنند. به هوادارن یادآوری میکنم همانطورکه با حمایتشان باعث شدند برانکو در اولین فصل حضورش در پرسپولیس نتیجه بگیرد و این نتیجه گیری ادامه داشته باشد،همان تجربه را در خصوص کالدرون هم به کار گرفته و از آن استفاده کنند تا به موفقیت برسیم. من به شما میگویم که تمام قد از کالدرون حمایت می کنم.


*از دانشگاه پرسپولیس چه خبر؟


دانشگاه هم یکی از تاکید های مرحوم کاشانی بود تا جایی که در آخرین جلسه هیات مدیره که حضور داشتند با صدای بلند خواستار احیای آن شدند و من و اعضای هیات مدیره به دنبال پیگیری وصیت ایشان هستیم چون باشگاه ما عبارت فرهنگی را هم یدک میکشد.

پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد

پس از آنکه ده‌ها نویسنده نامزد جوایز قلم آمریکا (پن) در اعتراض به جنگ غزه از شرکت در این مراسم انصراف دادند، این انجمن ادبی مراسم اهدای جوایز سالانه خود را لغو کرده است.

به گزارش فارس به نقل از گاردین، این گروه بخش عمده‌ای از تلاشش را به آزادی بیان معطوف کرده است، روز گذشته اعلام کرد که مراسم هفته آینده را لغو می‌کند.

بر اساس بیانیه این گروه، از ۶۱ نویسنده و مترجم نامزد دریافت جایزه، ۲۸ نفرشان در مرحله بررسی آثار انصراف دادند.

سوزان نوسل، عضو هیأت مدیره انجمن قلم آمریکا گفت: «این یک رویداد دوست‌داشتنی است و زحمت زیادی برای آن کشیده می‌شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متاسفیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مراسم به روشی که امیدوار بودیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

۹ نفر از ۱۰ نویسنده‌ای که برای جایزه کتاب انجمن قلم آمریکا نامزد شده بودند، به دلیل عدم حمایت این مجموعه از نویسندگان فلسطینی، از این رقابت انصراف دادند.

کلاریس روزاز شریف، مدیر برنامه‌های ادبی انجمن قلم آمریکا، هم گفت: «ما به این که نویسندگان از وجدان خود پیروی کرده‌اند بسیار احترام می‌گذاریم، چه در بخشی که کتابشان نامزد شده است باقی بمانند یا نه».

او اضافه کرد: «متاسفیم که این وضعیت بی‌سابقه به وجود آمد، به ویژه که توجه از آثار خارق‌العاده‌ای که داوران محترم، با بصیرت و سخت‌کوش انتخاب کرده بودند، برداشته شد.»

نامزد‌های قلم در هفته‌های اخیر چندین نامه سرگشاده امضا کردند و به دلیل آنچه گرایش این نهاد علیه غزه خوانده‌اند انتقاد کردند.

در نامه‌ای که ماه گذشته چندین نویسنده به نام از جمله میشل الکساندر، نائومی کلاین و زینا عرفات امضا کردند، آمده است: «ما معتقدیم در چارچوب جنگ مداوم اسرائیل علیه غزه، انجمن قلم آمریکا به تعهد خود این سازمان برای صلح و برابری برای همه، و آزادی و امنیت برای نویسندگان خیانت کرده است.»

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو