Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت و این سازمان را نماد معنویت محوری و بصیرت ارتش انقلابی ایران اسلامی دانست. تاریخ انتشار: 14:19 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۰۸۳

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» طی پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، ۲۴ مهرماه، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت و این سازمان را نماد معنویت محوری و بصیرت ارتش انقلابی ایران اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به پیشنهاد حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در اولین ماه‌های پیروزی انقلاب و در حالی که امام (ره) فرمان به ضرورت ماندگاری ارتش برای حفظ نظام داده بودند؛ از جمله تدابیر پیامبرگونه‌ای بود که برکات آن ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تراز ارتشی معنویت محور، ولایت‌مدار و مطیع محض اوامر فرمانده معظم کل قوا و متکی بر تعالیم والای دینی و سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) قرار داده است. به گونه‌ای که ارتش جمهوری اسلامی ایران به خوبی توانسته است در عرصه‌های مختلف فکری، معنوی و مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمنان، مایه دلگرمی امام و امت و ناامیدی دشمنان شود.

ارتقای بصیرت دینی و سیاسی و ارائه چهره مردمی ارتش که محصول تلاش، همدلی و همراهی روحانیون، مسئولین و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با فرماندهان و کارکنان آجا است نیز موجب شده، ارتش انقلابی ایران اسلامی به زیبایی در نگاه و منظر مردم قدرشناس و بصیر کشورمان جلوه کند.

صیانت فکری، معنوی و سیاسی از ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت در حوزه‌های معنویت افزایی از جمله اهتمام به فراگیری معارف دینی و قرآنی، فراز دیگری از عملکرد پر افتخار سازمان معظم عقیدتی سیاسی ارتش است که باعث شده، ارتش جمهوری اسلامی ایران به موازات ارتقای توان رزمی به سلاح شکست ناپذیر ایمان نیز مسلح شود.

بدون شک سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در کسب چهار ارزش «معنویت محوری»، «انضباط»، «سلسله‌مراتب» و «سلامت کارکنان» و اعطای مدال‌های «شجره طیبه»، «کلمه طیبه»، «حصن و حصار ملت»، «نمایشگاه ارزش‌های اسلامی» و «ارتش مکتبی» از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) به ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز نقش بسزایی داشته است.

اینک و در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و چهلمین سال تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فعالیت‌های ارزشمند چهل ساله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را ارج نهاده و از خداوند متعال توفیقات جنابعالی و همکارانتان در آن سازمان معزز را در ادامه ماموریت مقدس حفظ و ارتقای روحیه معنوی، بصیرت سیاسی و فرهنگ جهادی ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عقیدتی سیاسی ارتش امیر موسوی سرلشکر موسوی حجت الاسلام محمدحسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/ واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان +جزئیات مهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه ای، بی عقلی بر می آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896972

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • فوری/ واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان +جزئیات مهم
  • فوری/ واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان +جزئیات مهم
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت