Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پرواز رفت و برگشت تهران _ مشهد با ۲ خلبان زن برای نخستین بار صورت گرفت. تاریخ انتشار: 14:20 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۰۷۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، نشاط جهانداری، خلبان پرواز‌های مسافری در صفحه شخصی خود نوشت که روز دوشنبه اتفاقی تاریخی در صنعت پرواز ایران رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 


براساس اعلام جهانداری پرواز دوشنبه تهران به مشهد با ۱۶۰ مسافر و پرواز برگشت این مسیر با ۱۷۱ مسافر با دو خلبان زن صورت گرفته است.

 

خلبان اول این پرواز‌ها نشاط جهانداری و خلبان دوم فروز فیروزی بوده است.

 

وظیفه خواه، روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد گفت: درحال حاضر اطلاعات دقیقی از این پرواز در اختیار نداریم، برای پیگیری این رویداد مکاتبات اداری با حراست فرودگاه صورت گرفته که به محض دریافت اطلاع کامل پاسخگوی رسانه‌ها هستیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خلبان زن مشهد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد