Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@23:59:00 GMT

اجرای 238 پروژه از سوی بسیج سازندگی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۱۵۰۹

اجرای 238 پروژه از سوی بسیج سازندگی زنجان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در حال حاضر در مجموع 238 پروژه از سوی بسیج سازندگی استان اجرایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت وگو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: در قالب طرح همبستگی ملی اطلاعات 179 واحد اخذ شده است و این واحدها احداث می شود.

وی با بیان اینکه 100 واحد مسکونی در قالب این طرح برای افراد محروم استان احداث می شود، افزود: این واحدها که در سیل اخیر آسیب دیده بود، از نو احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه این 100 واحد در مرحله سفت کاری است، افزود: تلاش می شود تا در هفته بسیج این واحدها در استان به بهره برداری برسند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به فعالیت 160 گروه جهادی در ایام تابستان در استان زنجان،خاطرنشان کرد: در ایام پس از تابستان از ظرفیت بسیج محلات و اقشار استفاده می شود.

امندی با بیان اینکه 138 پروژه نیز در زمینه های تامین آب شرب کشاورزی، احداث درمانگاه،مسجد و سالن ورزشی در حال اجرا است، بیان داشت: در حال حاضر 238 پروژه از سوی سازمان بسیج سازندگی استان اجرایی می شود.

امندی با اشاره به حضور هشت گروه جهادی برای خدمات رسانی به زائران اربعین، تصریح کرد: این گروه ها در زمینه های توزیع آب معدنی، غذای گرم، پذیرایی و راهنمای از زائران خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گرفته شده که جمعیت هلال‌احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه ها را خواهد داشت.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (چهارشنبه ۸ فرودین ماه) در جلسه ویدئوکنفرانسی هماهنگی طرح ملی خدمات یکپارچه طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان‌ها که با حضور مدیران عامل استان‌های جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد، اظهار کرد: زنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کریدور شمال غرب کشور قرار دارد و با هفت استان کشور همسایه است که حساسیت بالاتری به ویژه در خصوص ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بخشی از پایگاه‌ها در گذشته راه‌اندازی شده و زنجان شاهراه غرب به مرکز کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: ارائه خدمات در استان فقط برای مردمی که در این منطقه در تردد هستند، نیست بلکه برای همه هموطنانی است که در تردد هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: نسبت به مجموعه هلال‌احمر خدمات و کارهای فراملی و فرااستانی برای مردم کره زمین و در بعد محدودتر آن در جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌دهد.

خاتمی با تاکید بر اینکه قدم‌های خوبی در یک سال اخیر در هلال‌احمر استان زنجان برداشته شده است، تصریح کرد: هلال‌احمری‌ها همواره در جاده‌های استان حضوری فعال دارند و آثار و خدمات آنان چشم‌گیر است و به‌ویژه مسافرانی که از غرب به شرق و برعکس در تردد هستند و خدمات دریافت می‌کنند نیز رضایت‌مندی از دریافت خدمات صادقانه این مجموعه دارند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر زنجان در بعد لجستیک مشکلاتی دارد و تاکنون ۱۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی استان احداث شده که نیازمند چندین پایگاه جدید دیگری هم هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژی استان از حیث حوادث طبیعی و غیر طبیعی نیاز ضروری زنجان به احداث پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای بر اساس آمایش سرزمینی وجود دارد.

خاتمی تاکید کرد: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گرفته شده که جمعیت هلال‌احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه‌ها را داشته باشد.

وی یادآور شد: امسال سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان زنجان توسط هلال‌احمر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز در ادامه این جلسه ویدئو کنفرانسی با بیان اینکه استان از نظر پایگاه‌های جاده‌ای با توجه اینکه کریدور هفت استان و مرکزیت شمال‌غرب کشور به شمار رفته و شاهد حوادث حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستیم، گفت: به واسطه تبیین این موضوعات با مدیریت برنامه و بودجه استان توافقاتی در خصوص ایجاد پایگاه امدادی در استان انجام شده است.

حکمت‌اله هاشمی افزود: طبق دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور مبنی براحداث پایگاه توسط پدر شهید ۵۰۰ میلیون  تومان اهدا شده و مبلغی نیز توسط دبیر کل هلال‌احمر اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: احداث این پایگاه جزو پایگاه‌های کلیدی در استان خواهد شد که امیدواریم در ۳ ماهه نخست سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود