Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه با اشاره به اینکه زائران هنگام بازگشت از کربلا به دلیل خستگی نیاز بیشتری به استراحت دارند، افزود: مهمترین توصیه ای که به زوار داریم این است که از رانندگی در این وضعیت خودداری کنند.

 سردار سیدتیمور حسینی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی اظهار داشت: خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات رانندگی در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه با اشاره به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی استانی‌های مرزی اربعین، از زائران خواست که از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

وی ادامه داد: شتاب بی مورد و انحراف به چپ که نتیجه آن برخورد رخ به رخ است از دیگر عوامل مهم سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال بوده است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه زائران هنگام بازگشت از کربلا به دلیل خستگی نیاز بیشتری به  استراحت دارند، افزود: مهمترین توصیه ای که به زوار داریم این است که از رانندگی در این وضعیت خودداری کنند.

رئیس پلیس راه کشور همچنین با اشاره به جریان داشتن تردد در تمامی راه ها خصوصا راه‌های منتهی به مرزهای چهارگانه محل ورود و خروج زائران به عراق، گفت: شرایط فعلی بگونه‌ای است که حجم تردد در مسیر برگشت از مرز سنگین‌تر از مسیر رفت است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود برای فردا و پس فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) بازهم شاهد افزایش تردد زوار به عراق باشیم، اما از روز جمعه (26 مهر) باید خود را کاملا آماده بازگشت زوار کنیم.

سردار حسینی با بیان اینکه هنوز در خصوص اعمال محدودیت ترافیکی در روزهای منتهی به اربعین نمی توان اظهارنظر کرد، گفت: باید صبر کنیم و ببینیم موج بازگشت چگونه خواهد بود و آنگاه در این خصوص تصمیم بگیریم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای

به گزارش ورزش سه، با برگزاری دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین امارات از منطقه غرب آسیا و یوکوهاما مارینوس ژاپن از منطقه شرق آسیا در فینال اخرین دوره برگزاری این تورنمنت حضور پیدا کردند و اکنون قرار است برای حداقل دو جدال 90 دقیقه‌ای برابر یکدیگر قرار بگیرند.

العین در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور هرنان کرسپوی آرژانتینی مسیر پیچیده‌ای داشت و پس از اینکه در گروه الفیحا، پاختاکور و آهال صدرنشین شد، در مرحله حذفی هم نسف قارشی، الهلال و النصر را حذف کرد تا اکنون این تیم برای چهارمین در فینال حاضر باشد و برای دومین قهرمانی تلاش کنند.

یوکوهامای ژاپن نیز با حضور هری کیول در مرحله گروهی بالاتر از شاندونگ چین، اینچئون کره جنوبی و کایای فیلپین قرار گرفتند و در مرحله حذفی این تورنمنت هم بانگوک تایلند، شاندونگ چین و اولسان کره جنوبی را از سد مسیر خود برداشتند.

این فینال طبق فرمت همیشگی AFC، به صورت رفت و برگشت در تاریخ 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود که در بازی رفت یوکوهاما در ژاپن میزبان است و در بازی برگشت هم العین در امارات از آنها پذیرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است