Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@13:19:45 GMT

«زم» از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه بود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۱۷۰۲

سردار تولایی: نیرو‌های اطلاعاتی، از مدت‌ها پیش «روح‌الله زم» و تحرکات او را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار محمد تولایی، مسئول اشراف دفتر فرماندهی سپاه مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روح الله زم یکی از مهره‌های کلیدی سرویس‌های اطلاعاتی برای ایجاد فتنه در داخل کشور بود، گفت: این فرد شدیدا مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان بود، اما در یک عملیات بسیار پیچیده اطلاعاتی توانستیم وی را در تور اطلاعاتی انداخته و دستگیرش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درباره آمد نیوز، افزود: این سایت تلاش می‌کرد علیه نظام و مسئولان نظام افشاگری داشته باشد تا از این طریق، فتنه و اختلاف بین صفوف متحد ایران ایجاد کند.
مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه گفت: نیرو‌های اطلاعاتی، مدت‌های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و وی تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت.
سردار افزود: همه فریب‌خوردگانی که در دامان سیستم‌های اطلاعاتی افتادند و ضد انقلاب در حال سوء استفاده از آن‌ها است باید بدانند، سرویس‌های اطلاعاتی این کشور‌ها به محض اینکه فشاری به آن‌ها بیاید و یا تهدیدی علیه آن‌ها ایجاد شود، همه داده‌های خودشان را فدا می‌کنند.

سردار تولایی گفت: نمونه این موضوع را در داستان کرد‌های شمال سوریه مشاهد کردید که آمریکایی‌ها به محض اینکه متوجه شدند ترکیه قرار است به این منطقه حمله کند، علی‌رغم حمایت‌هایی که پیش‌تر قول داده بودند آنجا را ترک کردند.

او با بیان اینکه نیرو‌های فریب‌خورده‌ای که برای ضد انقلاب کار می‌کنند نباید هیچ‌گاه روی نیرو‌های اطلاعاتی دشمن حساب باز کنند و بهتر است خودشان به آغوش ملت ایران بازگردند، تاکید کرد: این افراد قبل از آنکه به دام نهاد‌های امنیتی ایران مانند اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات بیفتند، خودشان اظهار پشیمانی کنند تا ان شالله مسیر رشد و تکاملشان در آغوش ملت ایران تداوم پیدا کند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سپاه پاسداران روح الله زم دفتر فرماندهی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است

سردار مهدی کبیری‌پور، با بیان دستاورد‌های سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاورد‌های موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاورد‌هایی هستند که کمتر به آنها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیرو‌های سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آنها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

کبیری‌پور تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات دندان پزشکی و خودرو تولید کنند.

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: ویترینی از این دستاورد‌ها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاورد‌ها نتیجه به کارگیری نیرو‌های جوان و استعداد‌های داخلی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی