Web Analytics Made Easy - Statcounter

دموکراتهای سنای آمریکا در موضعگیری‌هایی، تصمیم اخیر دونالد ترامپ در اعمال یک سری مجازاتهای مالی جدید علیه ترکیه را در سطح یک پاسخ کافی علیه این کشور ندانستند. دموکرات

به نوشته پایگاه هیل، چارلز شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا به همراه دو سناتور دموکرات دیگر شامل جک رید، دموکرات ارشد کمیته نیروهای مسلح سنا و باب منندز، دموکرات ارشد کمیته روابط خارجی این مجلس، از جمهوریخواهان خواستند از یک قطعنامه به منظور درخواست از ترامپ برای لغو تصمیمش در خارج ساختن سربازان آمریکایی از شمال سوریه حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در اشاره‌ای آشکار به نگرانی از فرار عناصر گروه تروریستی داعش از زندانهایشان در شمال سوریه بعد از عملیات ترکیه علیه این مناطق گفتند: اعمال تحریم‌های قدرتمند، هر چقدر هم که خوب و موجه باشند، نه باعث جبران خسارات به بار آمده می‌شود و نه جلوی تبعات ناشی از فرار عناصر داعش از زندان را خواهد گرفت.

مجلس سنا آمریکا

این دموکراتها عنوان کردند: اولین گامی که باید در کنگره بعد از بازگشت نمایندگان به نشستها در روزهای آینده صورت بگیرد این است که جمهوریخواهان در تصویب قطعنامه‌ به ما بپیوندند و تصریح سازند که هر دو حزب اصلی خواستار لغو تصمیم رئیس جمهور هستند.

تحریم ترکیه

شومر، رید و منندز در ادامه تصریح کردند: دونالد ترامپ باید از این لحظه استفاده کرده و ایستاده، کار درست را انجام داده و مسیر را اصلاح کند. او می‌تواند به حرف مشاوران نظامی و امنیت ملی خود و صداهای هماهنگ هر دو حزب در کنگره و همچنین صداهای سراسر جهان که به صراحتا این تصمیم ترامپ را یک اشتباه بزرگ خوانده و بر ارزش لغو آن تاکید دارند، گوش دهد.

همچنین سناتور ریچارد بلومنتال، نیز در توئیتی عنوان کرد: تحریمها تا زمانی که سفت‌وسخت و سریع باشند گامی لازم هستند اما باید تلاش بیشتری برای جبران خسارات مربوط به شکسته شدن وعده‌ها و از بین رفتن زندگی‌ها در اثر خیانتهای بی‌مهابا و بی‌فکر ترامپ انجام شود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها

اتحادیه اروپا برای رضایت و خشنودی رژیم صهیونیستی، قصد دارد تحریم‌های حوزه دفاعی ایران را گسترش دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اروپا امروز دوشنبه از تصمیم این بلوک برای گسترش تحریم‌های پهپادی علیه ایران خبر داد.

بورل امروز دوشنبه گفت که وزیران خارجه اتحادیه اروپا به توافقی برای گسترش تحریم‌های حوزه دفاعی علیه ایران دست یافتند.

طبق گزارش یورونیوز، وی به خبرنگاران در لوکزامبورگ گفت که آنها به توافق رسیدند که موشک‌ها و انتقال احتمالی آنها به کشورهای دیگر مانند روسیه و گروه‌های نیابتی در منطقه را ذیل تحریم‌های موجود علیه پهپادهای ایرانی تعریف کنند.

به دنبال اعلام این تصمیم یسرائیل کاتص وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از اقدام اتحادیه اروپا استقبال کرد و مدعی شد که این یک تصمیم مهم برای ارسال یک پیام به ایران است که نمی‌تواند ثبات منطقه‌ای را تضعیف کند.

تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان