Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال تعداد زائرین اربعین حسینی در استان به ۴۹ هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، علی مصطفوی در دومین جلسه شورای راهبردی جمعیت استان و دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان که در محل استانداری برگزار شد، بااشاره به پیاده روی اربعین حسینی و نمایش اقتدار و عظمت مسلمان در آن، گفت: تعداد زائران اربعین در استان امسال در مقایسه با سال گذشته از 17 هزار نفر به 49 هزار نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در حوزه های مختلف بر اساس آمارهای جمعیتی استان گفت: ضروری است، برنامه ریزان و مدیران دستگاه های اجرایی استان، در برنامه ریزی در حوزه های مختلف بویژه حل معضلات اجتماعی از جمله آسیب های اجتماعی، حاشیه نشینی ، طلاق و اعتیاد آمارهای واقعی جمعیتی استان را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به افزایش امید به زندگی در کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی و افزایش تعداد سالمندان گفت: در آینده با مشکل مراقبت از سالمندان مواجه خواهیم بود و لازم است دستگاه های متولی بویژه دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اجرای طرح ها با محوریت خدمات مراقبتی و پرستاری برنامه جامع داشته باشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی