Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:56:30 GMT

زنده گیری یک حلقه مار سمی در منزل یک ورامینی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۱۹۳۱

زنده گیری یک حلقه مار سمی در منزل یک ورامینی

حمید دانایی فرد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تماس ساکنان روستای آبباریک از توابع بخش جوادآباد با مرکز آتش نشانی مبنی بر مشاهده یک حلقه مار در داخل منزل مسکونی، نیروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: عوامل آتش نشانی شهرداری جوادآباد پس از خارج کردن وسایل اضافی، این مار را با استفاده از تجهیزات و لوازم مورد نیاز زنده گیری و در دامن طبیعت رها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از شهروندان و ساکنان روستاها خواست تا در صورت مواجهه به حیوانات وحشی از جمله مار، بدون نزدیک شدن و تحریک آن ها، موضوع را به آتش نشانی و اداره محیط زیست اطلاع دهند.
شهرستان ورامین از دو بخش مرکزی و جوادآباد تشکیل شده است.
بخش جوادآباد وسیعترین بخش استان تهران است که در ۱۲ کیلومتری جنوب ورامین و در مجاورت محور قم – گرمسار واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹

    
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی زنده گیری مار ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و دستگیری متهم کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: ۱۸ مالباخته شناسایی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سرهنگ حسین یاراحمدی در حاشیه حضور مالباختگان ورامینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد کلاهبرداری که در دو سال اخیر با جعل اسناد املاک اقدام به فروش تقریباً 2400 متر مربع از زمین‌های غیر به افراد مال باخته کرده بود با تدابیر فرماندهی انتظامی استان و تلاش همکارانم در اداره مبارزه بل مواد مخدر شناسایی شد

وی افزود: در مجموع از تعداد 18 نفر مالباخته مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان وجه نقد دریافت شده بود که توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی شدم و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در ادامه گفت: تاکنون 18 نفر به پلیس آگاهی ویژه شرق در خصوص این پرونده مراجعه کردند که از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت وجود موارد مشابه به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متهم با اسناد جعلی و به صورت وکالتی این اراضی را واگذار کرده بود و مالک نبود و مالباختگان جهت تفکیک و دریافت سند دریافت مجوز ساخت به شهرداریان مراجعه کرده و متوجه شده بودند که کلاهبرداری صورت گرفته لذا با تشکیل پرونده و شکایت از متهم که به دلیل اقدام به فروش مال غیر نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد.

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

یاراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود پیش از پرداخت وجوه نقد برای خرید املاک حتماً استعلام املاک از مراجع رسمی گرفته شود سپس اقدام به واریز وجه کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • شتر مار خانواده ورامینی را غافلگیر کرد