Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی بخشنامه "شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی" را به معاونان، روسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی و روسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ کرد.

در این بخشنامه تاکید شده است که برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت های ساختاری و توان عملیاتی واحدهای پژوهشی آزمایشگاه های آموزشی، تحقیقاتی و کارگاه‌های دانشگاه آزاد، افزایش قابلیت پاسخگویی و ارائه خدمات پیشرفته منطبق بر استاندارهای ملی و بین‌المللی، آیین نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخشنامه می افزاید: در راستای اجرای بند ۶ آیین نامه اجرایی مراکز خدمات و شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد ، شیوه‌نامه‌ مذکور با هدف ارزیابی نظام سازمانی برنامه و کارآمدی مراکز خدمات و اجزای آن، رتبه بندی مراکز خدمات و اجزای آن بر مبنای برون‌داد آن‌ها، ارائه راهکار برای بهبود عملکرد و مراکز خدمات و اجزای آن با توجه به نتایج ارزیابی، اخذ تصمیم مراجع ذیربط برای ادامه، توقف یا حمایت از فعالیت مراکز خدمات و اجزای آن بر مبنای نتایج ارزیابی ابلاغ شده است.

همچنین براساس بندهای این بخشنامه، معرفی الگوهای بهتر و آگاهی دادن به مراکز خدمات و اجزای آن در مورد میزان فاصله‌ها از الگوهای مناسب و نیز اطلاع‌رسانی در مورد موقعیت آنها نسبت به یکدیگر، سنجش میزان موفقیت مراکز خدمات و اجزای آن در تحقق اهداف تعیین شده تاسیس آن‌ها و فراهم کردن بستر مناسب برای ارتقای رتبه پژوهشی مراکز خدمات و اجزای آن در نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی از دیگر اهداف شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد است.

شیوه‌نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز خدمات و شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد، شامل تعاریف، اهداف، روش ها، مراحل و دوره های ارزیابی، امتیاز دهی، رتبه بندی و ... است که به صورت کامل و جامع در اختیار واحدها و مراکز دانشگاهی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند

یحیایی گفت: از آغاز اجرای طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان سه هزار و ۹۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: از کل مراجعان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ۳۹۶ مورد در اثر حادثه ترافیکی و ۳۱ هزار و ۸۱۳ مورد به دلیل سایر بیماری‌ به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه مراجعه داشتند و در این مدت ۵۱۸ مورد عمل جراحی در بیمارستان های دانشگاه انجام شد.

یحیایی یادآور شد: از آغاز سال نو ۱۰۵ نوزاد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان چشم به جهان گشودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • رتبه‌بندی تمامی گل‌های الخاندرو گارناچو با پیراهن منچستریونایتد / فیلم
  • بهره‌مندی ۵۲۰ میهمان نوروزی از خدمات اسکان دانشگاه آزاد دزفول
  • طرح عیدانه استاندارد؛ ارزیابی بیش از ۴ هزار مرکز خدماتی کشور
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد
  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور