Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@04:08:22 GMT

آغاز طرح توسعه پیست موتورسواری در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۲۱۴۹

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دبیر هیات موتورسواری و اتومبلیرانی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: پیست موتورسواری قزوین واقع در ابتدای جاده باراجین، دارای مشکلاتی بود که با همکاری خود ورزشکاران و هیات اقداماتی را به منظور رفع آنها و توسعه آن آغاز کرده ایم.

بیژن رحمانی افزود: تاکنون ۱۲۰ میلیون ریال برای طرح توسعه این پیست هزینه شده که ۶۰ میلیون ریال آن از محل اعتبارات هیات و ۶۰ میلیون ریال نیز با کمک خود موتورسواران تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نصب تانکر ۱۰ هزار لیتری، پمپ آب و لوله‌گذاری در پیست اشاره کرد و گفت: با این اقدامات پیست به شکل نوبه‌ای آبپاشی شده و فضا را برای حرکت موتورسواران کراس مهیا می‌کند.

رحمانی نصب حفاظ فلزی در اطراف پیست را ضروری دانست و گفت: هیات به دنبال جذب یک حامی مالی برای نصب حفاظ فلزی در اطراف پیست موتورسواری است تا جایگاه تماشاگران ایجاد شده و این مکان نظم و امنیت بیشتری برخوردار شود.

استان قزوین حدود هزار و ۵۰۰ موتورسوار ورزشی دارد که از این میان ۷۰ نفر آنها دارای بیمه ورزشی هستند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین جاده نظم و امنیت پیست قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: واحد‌های تولیدی نمونه می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های تولیدی متقاضی باید دارای هفت شرط داشتن پروانه کاربا نشان استاندارد، پروانه استاندارد با سابقه یک سال برای فرآورده مورد ارزیابی، داشتن حداقل ۲ نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و ۲ بازرسی از واحد تولیدی در طول دوره ارزیابی و همچنین نداشتن عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی، نداشتن هیچگونه عدم انطباق تایید شده برای فرآورده مورد ارزیابی، استقرار ضوابط و مقررات ذیربط در فرآیند‌ها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی و داشتن سه رتبه برتر انرژی مطابق با استاندارد‌های ملی در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر باشند.

عقیلی، به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد.

وی گفت: با محوریت رشد تولید کیفی، واحد‌های تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری هستند و تنها ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌گیرد.

به گفته مدیرکل استاندارد قزوین، واحد‌های نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، تنها یک مرتبه نمونه برداری و ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌پذیرد.

اطلاعات تکمیلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب واحد نمونه در درگاه اداره‌کل استاندارد استان قزوین به نشانی WWW.qazvin.INSO.GOV.IR در دسترس متقاضیان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • سپاهان 60 میلیون جریمه شد
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته