Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:57:18 GMT

نامزدهای نهایی جایزه پسر طلایی اروپا مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۲۲۱۳

نامزدهای نهایی جایزه پسر طلایی اروپا مشخص شدند

توتو اسپورت لیست 20 نفره نامزدهای دریافت جایزه پسر طلایی 2019 را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جایزه "پسر طلایی" معتبرترین جایزه برای فوتبالیست های جوان در سراسر جهان است. 30 روزنامه نگار ورزشی از سراسر باشگاه های اروپایی، بهترین استعداد جوان فوتبالی در هر سال را انتخاب می کنند.
اهدای این جایزه از سال 2003 شروع شد که در آن سال رافائل فن در فارت هلندی این جایزه را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان تا کنون بازیکنانی نظیر لیونل مسی و کلیان امباپه نیز جایزه "پسر طلایی" را تصاحب کرده اند.
همچنین در میان 20 بازیکن اعلام شده برای عنوان "پسر طلایی 2019" نام ماتایس دلیخت دیده می شود که امسال می تواند برای دومین بار این جایزه را به دست آورد.

 

 

 

 


لیست کامل اعلام شده به شرح زیر است:


1.ماتیاس دلیخت(یوونتوس)
2.آلفونسو دیویس(بایرن مونیخ)
3.جان لوئیجی دوناروما(میلان)
4.آنسو فاتی(بارسلونا)
5.فیل فودن(منچسترسیتی)
6.متئو گوندوزی(آرسنال)
7.ارلینگ هالند(سالزبورگ)
8.کای هاورتز(بایرن لورکوزن)
9.ژائو فلیکس(اتلتیکو مادرید)
10.دژان جولیک(آینتراخت فرانکفورت)
11.مویس کین(اورتون)
12.لی‌ کانگ‌‌این
(والنسیا)
13.آندری اولکسویچ(وایادولید)
14.دنیل مالن(آیند هوون)
15.میسون مونت(چلسی)
16.رودریگو(رئال مادرید)
17.جیدون سانچو(دورتموند)
18.فران تورس(والنسیا)
19. وینیسیوس جونیور( رئال مادرید)
20.نیکولو زانیولو(رم)

 

 

 

 

حضور لی کانگ این ستاره جوان گره ای والنسیا در این فهرست جالب توجه است. از وقتی والدینش از کره به اسپانیا مهاجرت کردند، زندگی فوتبالی این بازیکن جوان دستخوش تغییر شد؛ او از سن 10 سالگی در کمپ پاترنا فوتبال را آموزش دید و خیلی زود استعدادش را نشان داد. توانایی‌هایش در دریبل‌زنی جذابیت کارش را بالاتر برده است. همین تابستان در رقابت‌های زیر 20 سال دنیا که در لهستان برگزار شد و به همراه تیمش به بازی نهایی برابر اوکراین رسید، او به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت معرفی شد. می‌گویند او جانشین خوبی برای پارک جی سونگ می‌شود.

او تاکنون در تیم‌های زیر 18، 19 ساله‌های کشورش بازی کرده و تجربیات بسیار خوبی در همین سن اندک  دارد. لی که در پست هافبک نفوذی بازی می‌کند، هفتمین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی کره‌ محسوب می شود.

او در سال 2011 به آکادمی والنسیا وارد شد و تحت آموزش دقیق قرار گرفت. در اکتبر سال 2018 نیز موفق شد در بازی با سی.دی ابرو در رقابت‌های کوپا دل‌ری اسپانیا، برای اولین مرتبه در یک بازی کاملا حرفه‌ای حضور یابد. لی در فصل جاری یکی از بازیکنان تیم اول والنسیا محسوب می شود.

 

در میان نفرات اعلام شده به نظر می رسد که شانس ژائو فلیکس پرتغالی، وینیسیوس جونیور برزیلی و فیل فودن انگلیسی برای کسب جایزه "پسر طلایی 2019" بیشتر از بقیه باشد.

کره جنوبی وینیسیوس جونیور رئال مادرید یوونتوس ماتیاس دی لیخت والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی وینیسیوس جونیور رئال مادرید یوونتوس ماتیاس دی لیخت والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور

به گزارش خبرآنلاین، ماجرای مرگ بازیگر جوان به دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ برمی‌گردد. آن روز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که بازیگر جوان در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک جان باخته است. جسد او در اتاق خواب پیدا شده وچند ساعت از مرگش می‌گذشت. او لباس خانه به تن داشت معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدنش هیچ گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود. در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با این وجود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

همشهری آنلاین در گزارشی نوشت: در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرامتر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می کرد و مشکل خاصی نداشت.

در ادامه بررسی های بیشتر مشخص شد که مرگ خانم بازیگر خودخواسته بوده است. با روشن شدن این حقیقت، ‌پرونده مختومه شد اما چند روز قبل مادر این بازیگر راهی دادسرای جنایی تهران شد و از جوان آشنایی شکایت کرد. وی گفت: به تازگی متوجه شدم که دخترم با مردی جوان در ارتباط بوده و ظاهرا او دخترم را به خودکشی ترغیب کرده است. مرد جوان با دخترم اختلاف داشت و کارش این بود که بازیگر به کارگردانان و تهیه کنندگان معرفی می کرد.

با شکایت مادر خانم بازیگر، پرونده مجددا به جریان افتاد و مرد جوان به دادسرای جنایی تهران احضار شد. وی گفت: من خانم فکور را برای بازی در فیلم به یک تهیه کننده معرفی کرده بودم و آشنایی ما از همان زمان شکل گرفت. ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتیم و به هیچ عنوان وی را ترغیب به خودکشی نکرده ام.

وقتی تحقیقات تکمیل و مشخص شد شواهد و سندی مبنی بر اینکه وی در ترغیب خانم بازیگر نقش داشته باشد،‌وجود ندارد، بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای مرد آشنا را صادر کرد و پرونده مختومه شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898557

دیگر خبرها

  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد