Web Analytics Made Easy - Statcounter

Honor اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند سری Honor 20 که شامل Honor 20، Honor 20 Pro و Honor 20i هستند، به روز رسانی آینده اندروید Q را دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در ماه می، دولت ایالات متحده به شرکت های خود دستور داد تا خدمات نرم افزاری و سخت افزاری را به اسمارت فون‌های چینی Huawei عرضه نکنند، با وجود سرکوب، Huawei و نام تجاری آن Honor اطمینان داده که کاربران دستگاه فعلی همچنان به روز رسانی‌ها را دریافت خواهند کرد، اگرچه که هواوی فعلاً از تحریم ها فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Honor در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند سری Honor 20 که شامل Honor 20، Honor 20 Pro و Honor 20i هستند، به روز رسانی آینده اندروید Q را دریافت خواهند کرد. شرکت مادر Honor ،Huawei همچنین به مشتریان اطمینان داد که آخرین نسخه اندروید را به دستگاه های پرچمدار خود یعنی سری Huawei P30 و Mate 20 Pro  و سری mate 30 می دهد.

Honor در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: "تمام اسمارت فون ها و تبلت های Honor همچنان تکه های امنیتی و به روزرسانی‌های اندروید را دریافت خواهند کرد، هر کسی که پیشتر خریداری کرده یا در حال خرید یک گوشی هوشمند Honor است، اطمینان داشته باشد که این گوشی‌ها همچنان مورد حمایت ما هستند.

این خبر به افرادی است که به تازگی گوشی هوشمند Honor را خریداری کرده‌اند و یا قصد خرید یکی از آن‌ها را دارند، در حالی که فقط سری Honor 20 و دیگر دستگاه های محبوب «مشخص نشده» Android Q را دریافت می‌کنند، فرض بر این است که دیگر گوشی های Honor هم به روز رسانی تکراری نسخه فعلی اندروید و همچنین تکه های امنیتی را دریافت خواهند کرد، Honor این سری از سری Honor 20 را در هند در اوایل این ماه پس از ممنوعیت ایالات متحده به نمایش گذاشت، با این حال هیچ زمان دقیقی در مورد عرضه به روز رسانی در دست نیست.

Honor 20 و 20 Pro گوشی‌های پرچمدار این شرکت زیر نظر هواوی هستند، در حالی که Honor 20i از طبقه پایین تر این شرکت است.

دو گوشی پرجمدار با صفحه نمایش حفره‌ای 6.26 اینچی هستند، Honor 20 و 20 Pro با چیپ ست Kirin 980 همراه با حافظه های 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت ذخیره می‌شوند. نوع معمولی با یک باتری 3،750 میلی آمپر ساعته پشتیبانی می‌شود در حالی که مدل Pro با یک واحد 4،000 میلی آمپری همراه است و هر دو از شارژ سریع 22.5W پشتیبانی می‌شوند، ضمنا هر دو دستگاه از یک دوربین چهار گانه عقب نیز استفاده می‌کنند.

 Honor 20i از یک صفحه نمایش waterdrop استفاده می کند، پردازندۀ Kirin 710 را با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دل خود می‌بیند، این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه و یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند توان خود را از باتری 3،400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع دریافت می کند.

سری Honor 20 با سیستم عامل اندروید 9 پای OS لایه بندی شده با رابط کاربری EMUI 9.1 را به زودی دریافت می‌کند، Huawei به طور گسترده انتظار می‌رود که سیستم عامل خود را به عنوان ArkOS در اروپا نیز در اواخر امسال راه اندازی کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند صفحه نمایش پردازنده اندروید به روزرسانی هوآوی تحریم دوربین آمریکا شرکت اپل چیپ ست Kirin 980 باتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!

ایتنا - در سال ۲۰۲۳، تحقیقات نشان داد که آمریکایی‌ها ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند. نزدیک به ۹۰ درصد از این افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می‌کنند. حدود ۷۵ درصد از مردم گفتند که وقتی در دستشویی هستند نیز تلفن خود را چک می‌کنند.
چک کردن تلفن همراه را می‌توان اعتیادی دانست که بسیاری از افراد را اسیر خود کرده است. بسیاری از گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش ۴ تا ۵ اینچی، بیشتر فعالیت‌های روزمره زندگی ما را در اختیار دارند. از برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و تیک‌تاک که به ما کمک می‌کنند با دیگران در ارتباط باشیم، تا برنامه‌های مرتبط با کار مانند گوگل، مایکروسافت و زوم که ارتباط‌‌مان با دنیای بیرون را حفظ می‌کنند.

به گزارش ایتنا، ما ساعت‌های زنگ‌دار را برای بیدار شدن یا دفترچه یادداشت برای نگارش را کنار گذاشته‌ایم. وقتی یک گوشی هوشمند جدید دریافت می‌کنیم، این برنامه‌ها از پیش در رابط کاربری آن تعبیه شده‌اند. وابستگی ما به گوشی‌های هوشمند در دهه گذشته نیز به طور تصاعدی افزایش یافته است.

در سال ۲۰۲۳، تحقیقات نشان داد که آمریکایی‌ها ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند. نزدیک به ۹۰ درصد از این افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می‌کنند. حدود ۷۵ درصد از مردم گفتند که وقتی در دستشویی هستند نیز تلفن خود را چک می‌کنند. حداقل ۶۰ درصد از افراد شرکت کننده در این مطالعه اعتراف کردند که شب‌ها با تلفن خود می‌خوابند. بر اساس نتایج Reviews.org، حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان اذعان کردند که به این دستگاه‌ها معتاد هستند.

 

آیا شما نیز اینطور هستید؟ چند راه وجود دارد که می‌توانید از وابستگی خود به تلفن همراه کم کنید.
کیم کوماندو، از نگارندگان USA TODAY Tech راه‌هایی برای جدا شدن از دستگاه‌هایتان به اشتراک می‌گذارد. کیم کوماندو در ستونی برای USA TODAY  نوشت که افرادی که به گوشی‌های هوشمند خود وابسته هستند باید زمان نمایشگر را به نصف کاهش دهند. برخی از راه‌حل‌های او شامل موارد زیر است:
  نوتیفیکیشن (اعلان‌ها)
کوماندو به کاربران پیشنهاد می‌کند که به جای دویدن برای برداشتن تلفن خود هر بار که صدای اعلانی می‌دهد، گوشی خود را در آخر هفته و تعطیلات روی «مزاحم نشوید» قرار دهند تا با افرادی که برایشان مهم هستند وقت بگذرانند.
  زمان صفحه نمایش خود را محدود کنید
اگر «مزاحم نشوید» کمکی نکرد، می‌توانید از تلفنتان بخواهید میزان استفاده شما را برایتان نظارت کند.
با عملکرد Screen Time در تنظیمات آیفون و برنامه Digital Well-Being در اندروید، کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند محدودیت‌های زمانی را برای برنامه‌هایی که بیشتر استفاده می‌کنند تعیین کنند تا مدت زمان صرف شده روی آن، در روز را کاهش دهند. این برنامه‌ها همچنین یک عملکرد قفل ایجاد می‌کنند که شما را از استفاده از برنامه تا روز بعد منع می‌کند.
 

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!