Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف حدودا ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شش ماهه نخست امسال در ایستگاه‌های مترو پایتخت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۱۸۱ جیب بر در ایستگاه‌های مترو پایتخت در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: سارقان در ساعات پیک حضور مسافران در ایستگاه‌های مترویی که از قبل نشانه رفته بودند، حاضر شده و با توجه به شلوغی محیط؛ نسبت به سرقت تلفن همراه، وجوه نقد و جیب بری از شهروندان اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متهمان با استفاده از شیوه‌های خاص سرقت از قبیل: حواس پرانی و هل دادن مسافران اقدام به انجام سرقت می‌کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: تمام سارقان بازداشت شده توسط عوامل گشت محسوس و نامحسوس پیاده در ایستگاه‌های مترو دستگیر شدند.

وی افزود: در نیمه اول امسال مقدار حدودا ۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط ماموران پلیس در ایستگاه‌های مترو از حاملان مواد در پوشش مسافر کشف شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایستگاه های مترو پلیس پیشگیری پلیس مترو مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیراجرایی خط ۷ مترو تهران گفت: ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه باقی مانده خط ۷ مترو تهران امسال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این بخش، معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند.

یاشار لطفی افزود: با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷، سر فاصله حرکت قطار‌ها در این خط تا ۸ دقیقه کاهش می‌یابد.

مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران درباره آخرین وضع تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: عملیات حفاری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی به اتمام رسیده و بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاه‌های آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، درحال تکمیل است و در مجموع ۱۷۰۰ متر دیگر به طول مسیر در حال بهره‌برداری فعلی اضافه خواهد شد.

یاشار لطفی افزود: ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره‌ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط ۷، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره‌ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان