Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ احمد محمدی‌فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی، امروز، 23 مهرماه، در گفت‌و‌گو با شبکه خبر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته روند بازگشت زائران افزایش یافته است و برای اولین بار، آمار بازگشت زائران اربعین به کشور بیش از زائرانی است که از کشور خارج شده‌اند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۶۸ هزار نفر از زائران اربعین به کشور بازگشتند، در حالی که ۱۵۵هزار نفر از کشور خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی‌فر درخصوص وضعیت مرزهای کشور نیز گفت: مرز مهران بالاترین تراکم جمعیت را در دو مسیر رفت و برگشت دارد، پس از مرز مهران به ترتیب مرزهای شلمچه، چذابه و خسروی بالاترین تراکم را دارند؛ البته تردد زوار در همه مرزها به صورت روان در حال انجام است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین به زائران توصیه کرد افرادی که قصد دارند سفر خود را به تازگی آغاز کنند، حتما برای عبور راحت‌تر، مرزهای خسروی یا چزابه را برای تردد انتخاب کنند چراکه شرایط بسیار مناسب‌تری دارند.

محمدی‌فر تأکید کرد: تمامی تمهیدات اندیشیده شده است و تاکنون مشکل خاصی در مرزها نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی اربعین 98 ورود زائران اربعین به کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بغداد؛ صادرات گاز ایران به عراق از مرز پانزده میلیارد دلار گذشت و امروز هم قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال دیگر تمدید شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه شوندگان:
زیاد علی فاضل – وزیر برق عراق
مجید چگنی – معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران

بر اساس این قرارداد، ایران روزانه پنجاه میلیون متر مکعب گاز به عراق صادر می‌کند تا این کشور بتواند نیروگاه‌های تولید برق خود را فعال نماید. دولت عراق برای تامین برق این کشور به سی و پنج هزار مگا وات برق نیاز دارد که یک سوم تولید برق نیروگاه‌های عراق با گاز وارداتی از ایران تامین می‌شوند. جمهوری اسلامی ایران تاکنون پنجاه و دو میلیارد متر مکعب گاز به ارزش پانزده میلیارد دلار به عراق صادر کرده است.

 

دیگر خبرها

  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر و مسافر نوروزی به قم
  • استاندار بوشهر : تا کنون ۳میلیون گردشگر نوروزی وارد استان شده‌اند
  • کمترین میزان تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر+ فیلم
  • «شوهر ایران خانم» موفق به کسب دو جایزه از جشنواره فیلم فرایبورگ شد