Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به افزایش حجم تردد زائران در مرز مهران به‌ویژه در حوزه بازگشت زائران اربعین اظهار داشت: با توجه به تردد ۶۰ درصدی زائران اربعین از مرز مهران پیش‌بینی می‌شود در ایام منتهی به‌روز اربعین و دو روز پس از چهلم امام حسین (ع) تردد زائران از مرز مهران با افزایش چشمگیری مواجه شود که این امر نیازمند تمهیدات ویژه برای جلوگیری از افزایش حجم ترافیک در داخل شهر مهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلی مدارس شهر مهران در ایام پیک بازگشت زائران اربعین تصریح کرد: مدارس شهر مهران در تمام مقاطع تحصیلی در روزهای چهارشنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۴، ۲۸ و ۲۹ مهرماه تعطیل می‌شود.

استاندار ایلام افزود: از ابتدای آغاز سفرهای اربعین یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز مهران خارج شدند و ۶۰۰ هزار نفر از این مرز وارد کشور شدند.

وی بابیان اینکه این آمار در مقایسه با سال گذشته دو برابر افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال قبل ۸۰۰ هزار نفر از مرز مهران خارج شدند و ۳۰۰ هزار نفر از این مرز وارد کشور شدند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه از بامداد امروز تا ساعت ۱۴ ظهر ۷۳ هزار نفر زائر اربعین از مرز مهران وارد کشور شدن دو ۴۷ هزار نفر از این مرز خارج شدند، گفت: درمجموع ۱۲۰ هزار نفر از این مرز تردد کردند که پیش‌بینی می‌شود این آمار تا پایان امروز به ۲۵۰ هزار نفر برسد.

کد خبر 4747783

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 استاندار ایلام بازگشت زائران اربعین قاسم سلیمانی دشتکی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ها پنج شنبه ها باز هستند

تین نیوز

​معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک ها پنج شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک ها در روزهای پنج شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک ها پنج شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

یزدان پناه می گوید: اگر بانک ها پنج شنبه ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنج شنبه ها را از دست خواهیم داد.

به گفته وی تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه ها شامل حال آنها نخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • هفته کاری پنج روزه از کی شروع شد؟
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • اعلام هشدار زرد بارندگی در استان سمنان