Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار ۱۵۴ آتش‌نشان در دو مسیر راهپیمایی "جاماندگان اربعین" شامل میدان جمهوری اسلامی تا حرم عبدالعظیم (ع) همچنین میدان امام حسین(ع) به سمت حرم عبدالعظیم(ع) خبر داد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ همزمان با اربعین سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین(ع) و مراسم بزرگ پیاده‌روی در مسیرهای نجف و کربلا، مراسم راهپیمایی مردم تهران نیز با عنوان "جاماندگان اربعین" در دو مسیر مختلف در شهر تهران شامل میدان جمهوری اسلامی تا حرم عبدالعظیم (ع) همچنین میدان امام حسین(ع) به سمت حرم عبدالعظیم(ع) شهرری صورت می‌گیرد و شرکت‌کنندگان از صبح روز شنبه 27 مهر ماه امسال در این دو مسیر، به پیاده‌روی و نیز عزاداری می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد کیانی؛ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره تمهیدات این سازمان برای تأمین ایمنی این مراسم در پایتخت گفت: علاوه بر آماده‌باش کامل تمام 132 ایستگاه آتش‌نشانی در پایتخت، براساس برنامه از پیش تعیین شده، اکیپهایی از آتش‌نشانان شامل 154 نفر آتش‌نشان به همراه 65 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین، نردبان و موتورسیکلت در 37 نقطه از دو مسیر مشخص شده، مستقر شده، تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت و اوضاع ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این مراسم، مدیران ارشد عملیات این سازمان نیز به صورت سیار مشغول گشت‌زنی خواهند شد و علاوه برنظارت بر اوضاع ایمنی، بر فعالیتهای آتش‌نشانان نیز سرکشی خواهند کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران از شهروندانی که در این مراسم شرکت می‌کنند خواست همکاری لازم را با نیروهای امدادی و آتش‌نشانی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه حادثه احتمالی، با حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و بلافاصله مراتب را به سامانه 125 و یا اکیپهای استقراری آتش‌نشانی اطلاع دهند.

آتش‌نشانان تهرانی لباس جدید می‌پوشند

انتهای پیام/

R1370/P/S2,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهردای تهران اظهار کرد: ساعت 12:31 دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، نیروها از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند؛ محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش‌نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

مرگ هولناک کارگر جوان در خیابان قزوین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • طولانی ترین مسیرهای ریلی جهان؛ از آمریکا تا روسیه!
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد