Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:43:16 GMT

دو مقصد احتمالی برای راکیتیچ در ژانویه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۱۶۰

دو مقصد احتمالی برای راکیتیچ در ژانویه

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا، در صورت ادامه نیمکت نشینی احتمالا این تیم را در زمستان ترک می کند و راهی یکی از تیم های منچستریونایتد یا یوونتوس می شود.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ، هافبک 31 ساله بارسلونا، فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی و بی جانشین ارنستو والورده به حساب می آمد. امسال اما شرایط برای این هافبک کروات تغییر کرده و سرمربی بارسلونا در شش بازی ابتدایی این تیم علاقه ای به استفاده از او نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والورده در فصل جدید فرانکی دی‌یونگ را جانشین راکیتیچ در ترکیب اصلی کرده است. او همچنین اولویت چندم والورده پس از بوسکتس و آرتور ملو به حساب می آید و رسانه های اسپانیایی از جمله مارکا معتقد هستند که راکیتیچ در زمستان پیش رو بلوگرانا را ترک خواهد کرد. مارکا معتقد است که راکیتیچ می خواهد پس از 5 سال به بازی در اسپانیا و بارسلونا خاتمه دهد.

 

 

 


راکیتیچ هفته گذشته در وقفه بازی های ملی به یکی از رسانه های کرواسی گفته بود:" شرایط من بسیار سخت است چرا که می خواهم بازی کنم ولی حالا نقشم در تیم کم رنگ شده است.
من برای تغییر وضعیت خود هر کاری انجام خواهم داد . دو سال از قراردادم با بارسلونا باقی مانده و هیچ چیزی بهتر از بازی در این تیم نیست. بارسا بهترین باشگاه جهان است اما من هم نیاز دارم که بازی کنم. من نمی خواهم فقط از قدم زدن در شهر لذت ببرم."


در تابستان باشگاه یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن راکیتیچ بود و حتی گفته می شد که کریستیانو رونالدو نیز در حال متقاعد کردن او برای حضور در تورین است اما در نهایت دو باشگاه برای این انتقال به توافق نرسیدند.
با این شرایط به نظر می رسد که مهم ترین گزینه راکیتیچ برای مقصد جدید منچستریونایتد باشد و به احتمال زیاد این ستاره کروات در زمستان پیش رو شیاطین سرخ را به عنوان تیم جدیدش انتخاب می کند اما با این وجود یووه هنوز هم یکی از گزینه های پیش روی راکیتیچ به حساب می آید.

 

 

یوونتوس بارسلونا منچستر یونایتد ایوان راکیتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا منچستر یونایتد ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم

اریک گارسیا اعلام کرد که جدایی او از بارسلونا با میل شخصی خود او صورت گرفته، نه با اجبار باشگاه

طرفداری | انتظار می‌رود اریک گارسیا در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قرارداد قرضی‌اش با ژیرونا، به بارسلونا بازگردد. این مدافع اسپانیایی که در پیراهن ژیرونا عملکرد خوبی داشته‌است، در گفتگو با موندو دپورتیوو راجع به آینده‌اش گفت:

100 درصد در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم، هنوز با این تیم قرارداد دارم. می‌دانم که بارسلونا مدافعین میانی بسیار خوبی در اختیار دارد اما من هم اینجا در ژیرونا خوب کار کرده‌ام.

گارسیا در مورد دلایل جدایی‌اش از بارسلونا گفت: 

رقابت و جنگیدن بر سر تصاحب جایگاه در ترکیب، سطح هر بازیکنی را بالاتر می‌برد اما من خودم خواستم که از بارسلونا جدا شوم تا بتوانم هر هفته بازی کنم. به لطف بازی برای ژیرونا، حالا دوباره دارم از فوتبال لذت می‌برم.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • اریک گارسیا: ژیرونا باعث شد دوباره از فوتبال لذت ببرم؛ در تابستان به بارسلونا برمی‌گردم
  • تورم روسیه به بالاترین حد خود رسید
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان