Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@07:19:54 GMT

اصلاح ۹ نقطه پر تصادف در شمال سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۱۷۰

به گزارش اکوفارس، ایوب کرد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در جلسه مورخ ۲۲ مهر ماه جاری کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهار داشت: ۵۳ نقطه پر تصادف در محورهای مواصلاتی شهری نیمه شمالی سیستان و بلوچستان شناسایی شد که تا کنون ۲۵ نقطه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به این اداره کل ابلاغ شده است که از این تعداد ۹ نقطه اصلاح و برطرف و ۱۱ نقطه دیگر درحال رفع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرد گفت: همکاران این اداره کل در راستای کاهش سوانح رانندگی علاوه بر رفع نقاط پر تصادف، آموزش قوانین عبور و مرور با اهدای تجهیزات کمک آموزشی و ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها، انجام مانورهای ایمنی جاده ای و بازدید از تجهیزات ناوگان عمومی باری و مسافری و همچنین توزیع اقلام ایمنی نظیر کلاه کاسکت، کپسول آتشنشانی، برچسب شبرنگ و مثلث های هشدار را هر سال به صورت منظم انجام می دهند. سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان مجتمع های خدمات رفاهی را گامی مهم در کاهش سوانح رانندگی در این استان ذکر کرد و افزود: با توجه به فاصله زیاد مراکز جمعیتی در استان، تاکنون ۳۱ مجتمع خدمات رفاهی به بهره برداری رسیده و ۷۱ مجتمع در حال احداث می باشند.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد

مسعود سرگلزائی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته توسط این اداره کل نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن انجام شد.

مسعود سرگلزائی گفت: اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در مقوله پدافند غیرعامل و حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور است که بویژه در این استان از دامپزشکی می‌توان به عنوان خط مقدم مقابله با تهدیدات زیستی یاد کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی در جهت ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل دامپزشکی استان نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی یک‌هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است