Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات دهی بانک ها و تامین ارز زوار اربعین، امسال نسبت به سال های گذشته گسترده تر شده است، گفت : به عنوان نمونه خودپردازهای سیار بانک پارسیان در مرزها به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی به مردم کشورمان هستند.

 سلام امینی با اشاره به افزایش ترددهایی که از مرز مهران در امسال صورت گرفته، گفت: آخرین آماری که به دست ما رسیده نشان می دهد که تا نوزدهم مهرماه حدود یک میلیون 350 هزار نفر از این مرز به عراق رفته و 450 هزار نفر هم برگشته اند این در حالی است که کل تردد هایی که سال گذشته از این مرز صورت گرفته بود یک میلیون و 800 هزار نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این افزایش مسافر، تامین ارز به خوبی درحال انجام است و این مساله نشان می دهدکه بانک هایی همانند بانک پارسیان تا چه اندازه  توانسته اند مشکلات و نیازهای زائران را شناسایی و پیش بینی کنند و متناسب با آن راهکار ارایه داده  و سطح خدمات خود را نیز افزایش دهند.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه نیز با بیان اینکه تاکنون گزارشی از بروز مشکل در تامین ارز به دستمان نرسیده است، افزود : حدود 10 روز است که سفرهای مردم به کربلا آغاز شده و هر روز تعداد زائرانی که از مرز خسروی تردد می کنند، بیشتر می شود اما تاکنون هیچ مشکلی در تامین ارز رخ نداده است و این نشان می دهد که امسال بانک ها تمهیدات خوبی برای زائران فراهم کرده اند.  

او با اشاره به خدمت رسانی بانک ها به ویژه بانک پارسیان در مناطق مرزی،گفت: انواع خدمات بانکی از طریق خودپردازهای سیار این بانک ها در حال انجام است و همین اقدام کار زائران را بسیار آسان کرده است . 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خودپرداز بانک پارسیان زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم