Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:32:36 GMT

نرم افزار کاربردی «جاذبه عشق» تهیه و تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۵۷۶

نرم افزار کاربردی «جاذبه عشق» تهیه و تولید شد

در آستانه اربعین حسینی نرم افزار کاربردی «جاذبه عشق» به همت تشکل فرهنگی ریحانه النبی تهیه و تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، تشکل فرهنگی ریحانه النبی وابسته به مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی اقدام به تهیه  و تولید نرم افزار کاربردی «جاذبه عشق» ویژه اندروید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اپلیکیشن در بخش های نماهنگ شامل مجموعه نماهنگ ها با موضوع محرم و صفر و در بخش مداحی شامل مداحی های ویژه اربعین حسینی و در بخش ادعیه و زیارات شامل ادعیه ماه محرم و صفر است. همچنین زیارات ائمه هدی به صورت صوتی و متنی و روضه امام حسین(ع) از دیگر بخش های این نرم افزار است.

 

آموزش گام به گام پیاده روی اربعین، بخش مکالمات کاربردی عربی، بخش پیاده روی اربعین از منظر علما و بخش قبله نما و رادیو اربعین از دیگر بخش های این نرم افزار است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی شیراز حب الحسین یجمعنا مسجد اصفهان اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه اربعین نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری

سعید خانی تهیه کنده فیلم سینمایی «سال گربه» درباره ساخت این فیلم گفت: تجربه کار با آقای تقی‌زاده را داشتم و  در گپ و گفتی صحبت فیلمنامه سال گربه شد. فیلمنامه را خواندم و  بنظرم کار متفاوتی رسید. اساسا من فضای فانتزی را خیلی دوست دارم که بعد از صحبت‌هایم با آقای تقی‌زاده، حرفه ای کار را شروع کردیم و در ادامه فیلمبرداری کار را انجام دادیم و درحال حاضر اکران فیلم را داریم.

وی درباره آمار گیشه سینما و قرار گرفتن فیلم سینمایی «سال گربه» در رتبه دوم فروش سینماها در هفته پایانی فروردین بیان کرد: خداراشکر فروش خوبی داشتیم البته تا فیلم را اکران کنیم تقریبا هیچ خبری از اکران فیلم در هیچ رسانه ای نبود ولی با توجه به زمان کمی که  داشتیم فروش خیلی خوبی را تجربه کردیم و بنظر می‌رسد که فروش خوب ادامه دار باشد البته  چندکار دیگرمان هم خوب فروخت و الحمدالله فعلا شرایط سینما خوب است. 

خانی از سختی و جذابیت کار سال گربه گفت:  به دلیل اینکه «سال گربه» لوکیشن و فضای بسیار فانتزی‌ای دارد تقریبا فیلم سختی بود. از طرفی هم فیلم کاملا در بخش خصوصی تولید شده است و با بودجه ای که توانستیم هزینه کنیم تلاش کردیم برای فیلم کم نگذاریم  و این فیلم در ایتالیا فیلم برداری شد. ما با جلوه ‌های بصری سختی داشتیم و پروژه تولید «سال گربه» خیلی سخت بود و کار تولید سخت ترین قسمت کار بود.

تهیه‌کننده «سال گربه» درباره انتخاب بهرام افشاری به عنوان بازیگر نقش اول پاسخ داد:  بهرام افشاری بازیگر خیلی مسلطی است که هم در کار کمدی و هم در کاری جدی خوب بازی می‌کند. بنظرم بهرام افشاری اساسا  از آن دست بازیگرهایی است که به کیفیت کار کمک می‌کند و فقط به خود فکر نمی‌کند و به کلیت کار کمک می‌کند چه در مرحله متن و چه در مرحله ساخت. 

وی در پاسخ به این سوال که انتخاب آقای معصومی نژاد به عنوان خبرنگار فیلم سینمایی سال گربه بر عهده چه کسی بود، گفت: ما در فیلمنامه دو نقش داشتیم که گزینه نقش‌ها کاملا مشخص بود، یکی نقش مجری رضا رشیدپور و دیگری خبرنگار ایتالیا حمید معصومی نژاد بود که در همان ابتدای کار به آنها فکر کرده بودیم. خدا راشکر با پیگیری هایی که بچه ها داشتن او آمد و نقش خودش را بازی کرد. وقتی فیلمنامه را بخوانید مشخص است که نقش, نقش رشیدپور یا معصومی نژاد است اما اگر این افراد قبول نمی‌کردند که نقش خود را بازی کنند ما به سراغ فرد دیگری می‌رفتیم ولی خداراشکر که بازی هر دو گزینه نهایی شد.

سعید خانی افزود: درحال حاضر خبر خاصی درباره فیلم سینمایی«سال گربه» نداریم و اخبار فروش هفته اول را هم زدیم؛ امیدوارم مردم فیلم را ببیند و در کنار خانواده از آن لذت ببرند. درحال حاضر هم تنها کار «‌سال گربه» را داریم  تا ببینیم چه رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی «سال گربه» را مصطفی تقی‌زاده نوشته و کارگردانی کرده و سعید خانی تهیه‌کننده فیلم است. سعید خانی تهیه کننده ایرانی و مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده و پیش از این فیلم، تهیه‌کنندگی فیلم‌های «حرفه ای»، «من»، «لیپار»، «دوزیست»، «لونه زنبور» و «ارادتمند نازنین بهاره تینا» را برعهده داشته است.

بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد، شبنم قربانی، مرتضی تقی‌زاده، لادن ژاوه‌وند، نوشین تبریزی، رضا رشیدپور، علی اوجی، حمید معصومی‌نژاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند و در خلاصه داستان یک خطی این فیلم آمده است: داستان فیلم سال گربه داستان کسی است که دوست داشت معروف شود حالا به هر طریقی که شده.

شایان ذکر است فیلم سینمایی «سال گربه» به مدت ۱۰۵ دقیقه سال گذشته ساخته شده و تولید آن حدوداً ۲ ماه زمان برده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد