Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید رجبی معمار، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران درگذشت استاد حسین دهلوی، آهنگساز و موسیقی‌دان پیشکسوت را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در متن این پیام آمده است:

«متاسفانه باخبر شدیم استاد پیشکسوت و به‌نام عرصه موسیقی، زنده‌یاد حسین دهلوی، صبح امروز به دیدار حق شتافت و دوستداران فرهنگ و هنر این سرزمین را داغ‌دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از نیم قرن فعالیت گران‌بهای استاد دهلوی، سرمایه بزرگی برای فرهنگ و هنر این سرزمین خواهد بود.

بر خود لازم می‌دانم، درگذشت این استاد عزیز و متواضع را به جامعه هنری کشور و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن هنرمند شریف، علو درجات طلب نمایم.»

حسین دهلوی که صبح روز سه‌شنبه (۲۳ مهر ماه) دار فانی را در سن ۹۲ سالگی وداع گفت، از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی بود که سال‌های اخیر را با بیماری فراموشی سپری کرد. سوسن اصلانی، همسر این هنرمند در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که اطلاعات دقیق مراسم تشییع زنده‌یاد دهلوی هنوز مشخص نشده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانه هنرمندان حسین دهلوی درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هنرمندان سینما و تلویزیون در کاری خدا پسندانه باحضور در منزل رجبعلی بریمانی، بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، از مش فتاح سریال‌های ونگ وا و سوزگلام عیادت کردند.

رجبعلی بریمانی هنرمند پیشکسوت مازندرانی، حدود چهار دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد، چند وقتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شد که هنرمندان سینما و تلویزیون به عیادت وی رفتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم‌های «وِل وِله»، «چراغ‌هایِ ناتمام»، «گذر» و سریال‌های «پایتخت ۶»، «شکوه یک زندگی»، «آهوی ماه نهم»، «هِدارپِه» «کَلّه وَنگ» و ... حضور داشته است.

رضا حمزه پور گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • قرآن همه چیز ماست
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد