Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیروز حناچی، شهردار تهران، شب گذشته (دوشنبه ۲۲ مهر) به تماشای نمایش مذهبی «خورشید کاروان» که درباره واقعه عاشورا و یاران باوفای امام حسین (ع) است، نشست و سپس از کارگردان و بازیگران آن به پاس ۲۷ سال اجرای موفق این نمایش قدردانی کرد.

شهردار تهران همچنین با بازیگران و عوامل این نمایش صحبت کرد و سپس از جلیل فرجاد، هنرمند و بازیگر قدیمی این نمایش تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش«خورشید کاروان»، اولین بار در سال ۱۳۷۱ و با کارگردانی حسین نورایی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران روی صحنه رفت و از آن زمان تا کنون بیش از ۱۲۰۰ اجرا در تهران و شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای هلند، انگلستان و امارات روی صحنه رفته است.

نمایش «خورشید کاروان» توسط مهدی متوسلی و بر اساس نمایشنامه «هیهات» اثر زنده‌یاد ابوباسم حیادار نوشته شده است. این نمایش بازگوکننده سفر اسرای واقعه عاشورا و رسیدن به دیر راهب نصرانی جهت اقامت و استراحت شبانه و ماجرای راهب نصرانی و سر بریده حضرت اباعبدالله امام حسین(ع) است.

جلیل فرجاد، کرامت رودساز، سیروس همتی، اسدالله بابایی، مهدی امینی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان و همچنین همسرایان، گروه بازیگران «خورشید کاروان» را تشکیل داده‌اند.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1311015

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر بازیگران تئاتر ترکیه سوریه کردهای سوریه روح الله زم اربعین پیاده روی اربعین حسن روحانی سپاه پاسداران سینمای ایران ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • اجرای «گالیله» تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یک هنرمند
  • نمایش سفر به خورشید تولیدحوزه هنری در سوق لنده و دهدشت اجرا شد