Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم توزیع این بسته‌ها فرماندار، مسئولان شرکت‌ توزیع برق ،آموزش و پرورش و کمتیه‌امداد امام خمینی(ره) بهاباد حضور داشتند.

این بسته‌ها شامل دفتر، مداد، مدادپاک‌کن، مدادتراش و بسته‌آموزشی ایرانی است که با الکترونیکی شدن قبوض برق در استان یزد و حذف قبوض کاغذی از سیستم، ۴۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اداره برق بهاباد با اجرای طرح یادشده شهرستان بهاباد رتبه اول را در استان یزد کسب کرد و جا دارد از همه شهروندان قدردانی کنیم .

وی افزود: توزیع بسته‌های نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار از محل صرفه‌جویی همین طرح است.

محمود حسینی‌پور افزود : این طرح علاوه بر منافع اقتصادی، برای حفظ محیط زیست نیز فواید بسیاری دارد و از قطع درختان بیشتر برای تولید کاغذ جلوگیری می‌کند.

تکریم مشترکان، صرفه‌جویی در وقت و مصرف کاغذ، حفظ محیط زیست و کاهش تردد از اهداف اصلی طرح است.

در طرح قبض سبز، مشترکان از طریق پیامک مشخصات خود را ارسال می‌کنند که در سامانه شرکت توزیع نیروی برق ثبت و هزینه برق مصرفی مشترکان از طریق پیامک به آنها اطلاع داده می‌شود.

این طرح ملی است و  قبوض به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و  توزیع نوشت‌افزاز به صورت نمادین در دبیرستان شهید محمدحسن زمانی‌نژاد بهاباد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۸۵ درصد مشترکان برق شماره تلفن خود را برای دریافت قبوض پیامکی ثبت کردند.

هم‌اکنون سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در ۵۱ واحد آموزشی  بهاباد در حال تحصیل هستند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

۹۸۷۷/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشت افزار ایرانی بهاباد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا

حجت الاسلام بنی خزاعی مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در طرح یا همان پویش زندگی با آیه‌ها طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شرکت کردند که سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۰ هزار و ۸۰۵ نفر است. 

او با بیان این که خراسان جنوبی از حیث تعداد شرکت کنندگان در طرح مسطورا رتبه چهارم کشوری را دارد افزود: همچنین به این طرح ۲ میلیون و ۸۱۲ هزار نفر پیامک ارسال کرده اند که سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۷۰ هزار و ۹۴۳ پیامک است.

حجت الاسلام بنی خزاعی با اشاره به اتمام مرحله اول طرح مسطورا با پایان یافتن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: دانش آموزان خراسان جنوبی نیز سهم بسزایی در این طرح داشتند؛ به طوری که دانش آموزان درمیانی با ۱۱ هزار و ۹۶۵ شرکت کننده بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. 

بیشتر بخوانید

«مسطورا» طرحی برای زندگی با آیه های قرآن

مسئول رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دانش آموزان خوسفی رتبه دوم را در این طرح و دانش آموزان نهبندانی نیز کمترین مشارکت را در طرح مسطورا داشتند.

او گفت: جامعه بانوان خراسان جنوبی نیز در این طرح به طور مجزا شرکت داشتند و نقش بسزایی را در اجرای این طرح ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد