Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سه شنبه ۲۳ مهر ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 17:00 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۱۲۲

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سه شنبه ۲۳ مهر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انحراف به چپ پژو ۲۰۶ دو نفر را به کام مرگ کشاند
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل از وقوع حادثه رانندگی برخورد سواری بنز با پژو ۲۰۶ در محور اصلاندوز خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

قرص‌های چاق کننده قاچاق در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان از توقیف یک سواری پراید و کشف بیش از ۷۸ هزار عدد قرص چاق کننده قاچاق در محور بوکان - سقز، خبر داد.

۱۳۲ کیلو حشیش در فارس کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۱۳۲ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک خودرو نیسان خبر داد.

کلاهبرداری ۲۵۰ میلیونی در سایت دیوار

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که با تبلیغ کذب در فضای مجازی تحت عنوان فروش دستگاه قهوه ساز صنعتی، از شهروند یاسوجی کلاهبرداری نمود توسط پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و دستگیر شد.

۱۰ کیلو مواد مخدر در شش ماهه نخست سال جاری در مترو کشف شد

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف حدودا ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شش ماهه نخست امسال در ایستگاه‌های مترو پایتخت خبر داد.

تصادف ساختگی، ترفند جدید سارقان

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان طلا به شیوه تصادف ساختگی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

کشف البسه قاچاق ۱۹ میلیاردی در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف البسه قاچاق به ارزش ۱۹ میلیارد ریال در شهرستان ارومیه خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث بسته خبری اخبار خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر از کشف بیش از ۴۱ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات تخصصی از فعالیت یک واحد صنفی در فروش انواع سیگار و تنباکو قاچاق مطلع شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی‌های فنی، محل نگهداری سیگارهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی و بازرسی انجام شده از این مغازه، ۴۱ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و ۲۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به مهر و موم این مغازه گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در نظرآباد کشف شد کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین و کشف بیش از ۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در بوکان
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت