Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، در دومین جلسه شورای راهبردی جمعیت استان و دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان که امروز،۲۳ مهر، در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی و نمایش اقتدار و عظمت مسلمانان در آن گفت: تعداد زائران اربعین در استان امسال در مقایسه با سال گذشته از 17 هزار نفر به 49 هزار نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید به اهمیت برنامه‌ریزی در حوزه های مختلف بر اساس آمارهای جمعیتی استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف بویژه حل معضلات اجتماعی از جمله آسیب‌های اجتماعی، حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد  آمارهای واقعی جمعیتی استان را مورد توجه قرار دهند تا بتوانند برنامه‌ای دقیق در جهت کاهش این مشکلات ارائه دهند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امید به زندگی در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان‌غربی افزایش پیدا کرده، افزود:  در آینده به‌دلیل افزایش سالمندان با مشکل مراقبتی از آنها مواجه خواهیم بود و لازم است دستگاه‌های متولی بویژه دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اجرای طرح‌ها با محوریت خدمات مراقبتی و پرستاری برنامه جامع داشته باشند.

گفتنی است؛ ایجاد و راه‌اندازی کمپین‌های گردشگری در مرزهای استان در جهت ساماندهی ورود بیماران خارجی به استان ، ایجاد محل ویژه برای پر کردن اوقات فراغت سالمندان در شهر ارومیه ، مناسب سازی فضای ادارات برای معلولین ، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در اجرای طرح‌های مختلف برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین معرفی مراکز ناباروری استان به زوج‌های نابارور از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اربعین حسینی زائران اربعین ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی دردیداری صمیمانه از همه کارکنان برای تلاشهای شبانه روزی و ارائه ویژه برنامه‌های مختلف به مخاطبان و جامعه هدف در ایام تعطیلات نوروز ، ماه مبارک رمضان ، شبهای قدر، پوشش جمع خوانی قرآن و راهپیمایی روزجهانی قدس و برنامه‌هایی که برای این ایام تولید و پخش شد،  تشکر کرد.


حجازی فر در این دیدار صمیمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبار ک رمضان، عید سعید فطر را به آنان تبریک گفت و خاطر نشان کرد: امیدوارم با بهره مندی از فیوضات معنوی در ماه ضیافت الهی و با روحیه مضاعف باهدف تحقق اهداف و برنامه‌های رسانه ملی و با مد نظر قرار دادن سند تحول سازمان بیش از پیش در تحقق شعار هویت محوری ، عدالت گستری و پیشرفت در تولید محتوا و برنامه‌های موفق قدم های مثبتی برداریم.


مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در دمشق ، حملات پهپادی و موشکی سپاه را ستود و خاطر نشان کرد: این موضوع که رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت مهم و قابل تحسین است و به اذعان خودشان این عملیات بزرگ بسیار پیچیده و فراتر از انتظارشان بوده است.


ناصر حجازی فر در ادامه افزود: جمهوری اسلامی‌به دنبال کشته سازی از این حملات نبوده و هدف از آن ضمن دفاع ،همواره پاسخ دندان شکن به متجاوز بوده است.

مدیرکل آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقای جایگاه صداوسیما در بین دستگاههای اجرایی استان اشاره کرد و افزود: با تلاشهای صورت گرفته توانستیم در دوره تحولی رسانه ملی در همه عرصه‌ها حضور میدانی فعالی داشته  باشیم که این امر به اذعان همه مسئولان اجرایی استان موجب رضایتمندی از عملکرد صداوسیمای استان را فراهم آورده است.

 

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • مادران روستایی صاحب سه فرزند آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی آذربایجان غربی