Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@02:30:57 GMT

اعلام زمان ثبت‌نام کنکورهای سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۸۹۴

اعلام زمان ثبت‌نام کنکورهای سال ۹۹

تقویم زمانی فرایند ثبت نام و برگزاری سه آزمون کلیدی (سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری) سال ۹۹ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بر اساس تقویم زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری سال ۹۹ از ۶ آذر آغاز می شود و تا ۱۲ این ماه ادامه دارد و این آزمون روز جمعه دوم اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ نیز از ۱۶ آذر ماه جاری شروع خواهد شد و این مهلت ۲۵ آذر پایان می پذیرد. این آزمون نیز روزهای پنج شنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین سال ۹۹ در حوزه های امتحانی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۹ نیز از ۱۶ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و این مهلت ۲۴ بهمن پایان می پذیرد. این آزمون نیز روزهای پنج شنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ تیر ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود.

ثبت نام برای شرکت در آزمون رشته‌های فنی و حرفه‌ای  از ۱۸ خرداد ماه سال ۹۹ آغاز می‌شود و این مهلت به مدت دو روز ادامه دارد، این آزمون روز جمعه سوم مرداد برگزار خواهد شد. همچنین ثبت نام برای آزمون کارشناسی ناپیوسته نیز از ۱۴ اردیبهشت سال ۹۹ آغاز می شود و تا ۲۰ این ماه ادامه دارد این آزمون نیز روز جمعه سوم مرداد ماه ۹۹ برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقویم سازمان سنجش سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا

ایسنا/خراسان رضوی راهپیمایی مردمی جمعه‌‎های خشم و انزجار، ۱۰ فروردین از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جنایات اسرائیل در غزه در آستانه ۶ ماهه شدن قرار گرفته است، اظهار کرد: در این مدت رژیم‌ صهیونیستی از هیچ عمل ضدانسانی و جنایتی فروگذاری نکرده و نتیجه سکوت مجامع بین‌الملل در قبال چنین فاجعه بزرگی، شهادت بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ فلسطینی است. 

وی افزود: مردم ایران اسلامی که بیش از ۴ دهه آرمان فلسطین را در ذهن پرورانیده‌اند، اینک نیز نمی‌توانند در قبال فجایع غزه و قتل‌عام همنوعان روزه‌دار خود بی‌تفاوت باشند و برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های گوناگون در اقصی نقاط کشور در ۶ ماه اخیر برای همدردی با مردم غزه نیز حاکی از همین موضوع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بر همین اساس از مردم مشهد دعوت می‌نماییم در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار که جمعه ۱۰ فروردین پس از اقامه نماز جمعه از درب باب‌الجواد حرم مطهر رضوی(ع) تا چهارراه خسروی و چهارراه شهدا برگزار می‌شود، شرکت نموده و مراتب تنفر خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را فریاد بزنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • نوروز و کنکوری‌ها