Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان طی بازدید از فدراسیون تیراندازی در جریان طرح ملی رایگان تیراندازی قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مدیران دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان طی بازدید از فدراسیون تیراندازی در جریان طرح ملی رایگان تیراندازی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازدید که با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، اکبر محمودی مشاور عالی و رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون برگزار شد مدیران و کارشناسان توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان در جریان آخرین فعالیت‌های و مسائل طرح ملی رایگان تیراندازی قرار گرفتند و در جلسه‌ای پیرامون موارد ذیل به بحث و گفتگو پرداختند.

1- آمادگی 204 باشگاه تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی از استان‌های مختلف کشور برای مشارکت در اجرای این طرح 2-تفاهم نامه‌های فدراسیون با وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، شرکت‌های وارد کننده و تولید کننده سلاح و تجهیزات تیراندازی، سازمان ورزش شهرداری تهران و .....

3-هزینه‌های اجرای طرح برای تامین مربیان باشگاه‌ها، خرید سیبل و ساچمه، تهیه گواهینامه پایانی شرکت کنندگان، تبلیغات و ....

در پایان نیز، مدیران دفتر توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان مراتب رضایت خود را از اقدامات گسترده و منظم فدراسیون تیراندازی ابراز نمودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات تیراندازی فدراسیون تیراندازی وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرامرز ظلی بازیکن سابق فوتبال و پیشکسوت ورزش ایران پیش از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار کرد.

ظلی که پس از دوره‌ای بیماری به تازگی از بیمارستان ترخیص شده است، در این دیدار از حضور وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان و عیادت از او قدردانی کرد.

کیومرث هاشمی نیز پس از مرور برخی از خاطرات و تصاویر دوران بازی ظلی، پیشکسوتان را «گنجینه طلایی» ورزش ایران خواند و با اشاره به سالها تلاش پیشکسوتان در عرصه ورزش، خدمت به آنها را یکی از شئون اصلی حضور مسئولان در جایگاه خود دانست.

در پایان وزیر ورزش و جوانان برای ظلی و تمامی پیشکسوتان آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

کد خبر 6079693

دیگر خبرها

  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند