Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@21:42:06 GMT

زیر ساخت های البرز ایمن سازی شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۹۱۹

زیر ساخت های البرز ایمن سازی شود

 به گزارش ایرنا، علی درویش پور روز سه شنبه در نشست بررسی مطالعات طرح جامع پدافند غیر عامل استان البرز افزود: ماهیت نظام جمهوری اسلامی استکبار ستیز است و  دشمنان ملت ایران همواره مترصد فرصتی برای توطئه افکنی برعلیه انقلاب اسلامی هستند.

  وی تاکید کرد: ایجاد ساز و کارها و بستر مناسب  جهت اجرای  پدافند غیرعامل باید برای مقابله و شکست توطئه دشمنان ملت ایران صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: پدافند غیرعامل، عاملی مهم برای  مصونیت بخشی و حفظ سرمایه های ملی در برابر تهدیدات دشمنان است. 

درویش پور گفت: تمام  مسئولان دستگاه های اجرایی باید نسبت به جایگاه و اهمیت پدافند غیر عامل در حوزه مدیریتی خود اشراف کامل داشته باشند. 

 وی بیان داشت:  با توجه به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس همانطور که در حوزه نظامی از قدرت بالای دفاعی برخودار هستیم باید نسبت به پدافند غیر عامل نیز اهتمام داشته باشیم. 

  معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی افزود: میتوان با شناسایی ظرفیت ها و توانایی ها بر چالش های پیش رو در حوزه پدافند غیر عامل فائق آمد.  

وی خاطر نشان کرد: در سطح استان دارایی ها و منابعی که نقش حیاتی دارند و حائز اهمیت می باشند نیازمند توجه ویژه ای هستند.  

درویش پور تاکید کرد:  با توجه به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی، رشد تراکم جمعیت و افزایش حاشیه نشینی در استان جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل بیش از پیش حائز اهمیت است.   وی گفت: دستگاه های عضو پدافندتمام دستگاه های مسئول در تدوین طرح جامع پدافندغیرعامل همکاری و مشارکت صد در صدی را داشته باشند.  

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: برای ارتقای تاب آوری در برابر تهدیدات باید  طرح جامع پدافند غیرعامل مبنای تمام فعالیت ها و پروژه ها باشد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل طرح های زیرساختی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی

ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: در پی صدور هشدار هواشناسی به بارش ها و سیلاب‌های احتمالی در استان یزد سه نشست در استان یزد برگزار شده است و ۴۳ مصوبه حاصل نشست مدیریت بحران در استان یزد بود. 

وی ادامه داد: لغو مرخصی و آماده باش اعضای ستاد تا پایان هشدار، برگزاری نشست‌های هماهنگی لازم در شهرستان‌ها و ادارات، ایمن سازی نقاط تفرجگاهی، آماده باش ماشین آلات در نقاط حادثه خیز از مهمترین مصوبات این نشست بود. همچنین، مقرر شد دهیاری‌ها و شهرداری بازدید‌هایی از بند‌ها، رودخانه و مسیل‌ها به عمل بیاورند و برای ایمن سازی آنها اقدام کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: راهداری نیز بازدید از پل‌ها و آبنما را در دستور کار قرار دهند تا این نقاط نیز ایمن سازی شوند.

ملک زاده افزود: مردم نیز در نقاط حادثه خیز و نزدیک بستر رودخانه‌ها تردد نکنند و از پارک خودرو در این مکان‌ها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی