Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار انگشت پسر جوان حین کار، در دستگاه چرخ‌گوشت صنعتی فرو رفت. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 10:20 صبح امروز همزمان با تماس کارفرمای یک کارگاه شیرینی‌پزی در محله رسالت و اعلام وقوع حادثه گیرکردن دست کارگر جوان در چرخ‌گوشت صنعتی، کارگر مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سینا واقع در خیابان امام خمینی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیز به محض دریافت این خبر و همچنین پیش از رسیدن مصدوم به بیمارستان، آتش‌نشانان نجاتگر ایستگاه یک مستقر درمیدان حسن‌آباد را به بیمارستان سینا اعزام کرد.

حبیب دلاوری؛ فرمانده گروه امداد و نجات ایستگاه یک سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر گفته شاهدان، کارگر 20 ساله در کارگاه شیرینی‌پزی در حال کار بود که ناگهان دست وی داخل چرخ‌دنده‌های چرخ‌گوشت صنعتی فرو رفت.

وی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در بیمارستان، تمام تجهیزات موردنیاز برای امدادرسانی را در اتاق عمل آماده کرده تا به محض حضور آمبولانس اورژانس در بیمارستان و انتقال مصدوم به بخش اورژانس، به سرعت عملیات خود را آغاز کنند.

دلاوری خاطرنشان کرد: با رسیدن مصدوم به بیمارستان، آتش‌نشانان، مصدوم را به اتاق عمل انتقال داده و در حضور کادر پزشکی و پس از بیهوشی وی توسط دکتر متخصص بیهوشی، کار برشکاری بدنه چرخ‌گوشت صنعتی را برای رهاسازی دست این جوان شروع کردند.

فرمانده گروه امداد و نجات ایستگاه یک سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان با بررسی کامل شرایط دست مصدوم که از ناحیه کف دست و چهار انگشت وی (غیر از انگشت شست) توسط چرخ گوشت بلعیده شده بود، با دقت بسیار، بدنه چرخ‌گوشت را برش داده و دست کارگر جوان را از میان دنده‌های چرخ‌گوشت بیرون آوردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ متأسفانه چهار انگشت دست راست این کارگر به سختی دچار آسیب‌دیدگی شد که وی پس از آزادسازی از میان دستگاه چرخ‌گوشت، در اختیار پزشکان بیمارستان قرار داده شد تا اقدامات پزشکی برای درمان دست آسیب‌دیده صورت گیرد.

تصاویر/ له‌شدن پژو زیر کامیون با 3 کشته و 2 مجروح

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم برجای گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، روح اله بهشتی فرد،اظهار داشت: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت 16:41 بعد از ظهر امروز به سامانه 125 آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از 15 آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده ‌که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی 2 طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول،  گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه 9 مصدوم داشت که تمامی آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است. 

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت