Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@12:06:19 GMT

نمکی: همه اماکن وزارت بهداشت عاری از دخانیات است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۹۶۶

آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی روز سه شنبه در نشست خبری دخانیات که با حضور احمد المنظری مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در منطقه مدیترانه شرقی در هتل پارسیان آزادی برگزار شد افزود: همه کشورهای منطقه باید برای کاهش ۳۰ درصدی مصرف دخانیات تا سال ۲۰۲۵ متحد شویم.

وی ادامه داد: چالشهای زیادی برای کنترل دخانیات در منطقه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله فعالیت صنایع دخانی و تجارت غیر قانونی مواد دخانی که برای مهار آنها همه کشورهای منطقه باید همکاری کنند.

وزیر بهداشت در اجلاس وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی خواستار مهار اپیدمی دخانیات در این منطقه شد.

نمکی گفت: برای کنترل دخانیات فقط کنترل صنایع و تولیدکنندگان مهم نیست بلکه باید با آموزش و آگاه سازی مردم تقاضا را کم کنیم و تمرکز بر تعطیل کردن کارخانه ها کافی نیست.

احمد المنظری نیز در این نشست خبری در پاسخ به پرسش ایرنا درباره حجم قاچاق دخانیات در منطقه مدیترانه شرقی گفت: میزان تجارت غیر قانونی مواد دخانی در منطقه کشور به کشور متفاوت است. تحقیقات و پژوهش هایی در این زمینه انجام شده که اعلام خواهیم کرد ولی الان آمار آن را ندارم.

وی همچنین گفت: برای کنترل دخانیات در منطقه مدیترانه شرقی سه راهکار شامل حمایت از سیاستگذاری کشورها، کمک به ظرفیت سازی دولتها و تدوین دستورالعمل های مبارزه با دخانیات را دنبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نمکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای این کشور در منطقه دونتسک خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه کنترل روستای نوومیکایلووکا در جمهوری دونتسک را به دست گرفته اند.

وزارت دفاع در بیانیه امروز خود اعلام کرد در نتیجه اقدامات موفقیت آمیز، واحدهای نظامی روسیه در دونتسک، وضعیت تاکتیکی نیروهای روسیه در این منطقه بهبود یافت.

بنا به این بیانیه، نیروهای روسیه در این منطقه سه حمله نظامیان اوکراینی را دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه ارتش اوکراین تا ۴۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه هم در بیانیه ای اعلام کرد که یگان های نظامی این کشور شهرک بوگدانوفکا در جمهوری دونتسک را به طور کامل آزاد کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای روسی در این منطقه موقعیت خود را بهبود بخشیدند. نظامیان و شماری از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی دونتسک نیز هدف نیروهای روسی قرار گرفت.

کد خبر 6085795

دیگر خبرها

  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی