Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، سرهنگ سیدمحمد صفوی روز سه‌شنبه افزود: ماموران پلیس راه سربند از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع حادثه رانندگی در مسیر اصلاندوز روبروی پاسگاه سوآباد مطلع و بلافاصله با همراهی ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس راه و انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شدید یک دستگاه سواری بنز و پژو ۲۰۶ روی داده که بر اثر آن رانندگان خودروها در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده و ۲ سرنشین پژو ۲۰۶  مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان اردبیل علت این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده پژو ۲۰۶ ذکر و تشریح کرد: پایبندی به اصول رانندگی ایمن ضامن پیشگیری از حوادث رانندگی و تصادفات است.

اصلاندوزمغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان حوادث تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق نیا اظهار کرد: این حادثه عصر امروز بر اثر برخورد سواری "پارس" با خودرو "سوناتا" در کیلومتر ۸۰ غرب سبزوار در محدوده شهرستان "داورزن" روی داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: پنج مصدوم این حادثه توسط کارشناسان اورژانس در محل به صورت سرپایی مداوا شده و سه مصدوم دیگر به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح و امداد سبزوار منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین - زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • 5 مصدوم در اثر واژگونی خودرو در جاده اردبیل - نمین