Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، فتانه شکرالهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود : عدم رعایت ویژگی استانداردهای اجباری مشمول پیگرد قانونی و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد خواهد بود.

وی با اشاره به طرح کنترل بازار عرضه و تولید  گفت: این طرح به منظور انجام هماهنگ وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد برای شناسایی و استانداردسازی واحدهای تولیدی مشمول مقررات استانداردهای اجباری، ارتقای سطح کیفی فرآورده‌ها در راستای تامین ایمنی و سلامت جامعه، اعتماد سازی و توجه عموم به علامت استاندارد ایران و جلوگیری از تولید و عرضه کالای با کیفیت پایین اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل استاندارد البرز  طی ۶ ماه نخست سال جاری در جریان بازرسی واحد های تولیدی  ۱۶ واحد به دلیل رعایت نکردن استاندارد های مربوطه به مراجعه قضائی ارجاع و هشت واحد تولیدی  پلمب شد.

شکراللهی  اضافه کرد: کیفیت تولیدات که مشمول استاندارد اجباری هستند به صورت مستمر کنترل می شود.

وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به صدور ۱۴۵ پروانه استاندارد طی شش ماهه ابتدای سال جاری افزود: این استان در حوزه صدور پروانه جدید در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

شکراللهی با اشاره به اینکه ترازو واحد های عرضه تولیدات بررسی می شوند، گفت: این اقدام با هدف جلوگیری از کم فروشی و تضییع حق مشتری و فروشنده انجام می شود.

به گفته مدیرکل استاندارد البرز، سال گذشته ۱۵ هزار و ۲۴۱ مورد ترازو تحت کنترل قرار گرفته اند.

استان البرز سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

۷۴۱۱/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز استاندارد شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت

هجدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله ۲۵۲ قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران شاهد معامله 252 قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995 بود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/01/28

 

طی جلسه معاملاتی امروز و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 459 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 866 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، در مجموع 18 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون 2461 کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

طی جلسه معاملاتی قبل و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 290 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. ولی در نهایت هفدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 124  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 748 میلیون تومان به ثبت رسید.

در شانزدهمین حراج نیز  که روز  یکشنبه 19 فروردین ماه 1403  برگزار شد در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 272 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد.  اما در نهایت 246  قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995  فزوخته شد.میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 768 میلیون تومان  به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد