Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:57:30 GMT

۲۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم جذب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۳۹۸۹

۲۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قم جذب شد

محمود سیجانی روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در سالن جلسات استانداری بیان کرد: در بخش صنعت تاکنون ۲۳ پرونده به میزان ۱۱۲ میلیارد تومان به بانکهای استان معرفی شده است.
وی اضافه کرد: ۱۲ میلیارد تومان از این بین به مرحله پرداخت و جذب رسیده و بقیه پرونده ها نیز در دست اجراست.
وی با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۸ گفت: ۱۵۱ میلیارد تومان از این محل تاکنون به بانکهای استان معرفی و ۱۶ میلیارد تومان نیز به مرحله پرداخت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیجانی ادامه داد: در رابطه با تسهیلات رونق ۱۸ به هر میزان که استان جذب داشته باشد امکان جذب منابع شناور ملی وجود دارد.
۵ میلیارد تسهیلات در بخش جهاد کشاورزی قم پرداخت شد
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قم نیز یادآور شد: از ابتدای شهریورماه امسال ۶۰ پرونده متقاضی دریافت تسهیلات به بانک های استان معرفی شده است.
سید مصطغی منزوی ادامه داد: رقم این ۶۰ پرونده برای دریافت تسهیلات رونق ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می باشد.
وی بیان داشت: تاکنون برای ۲ پرونده معرفی شده برای دریافت تسهیلات در بخش جهاد کشاورزی، ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
وی عنوان کرد: سال ۹۷ از محل تسهیلات رونق تولید ۵۵ میلیارد تومان در بین بانکهای مختلف اختصاص یافته بود، امسال ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی صرفا به بانک کشاورزی ابلاغ شده است.
در بیست و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، آخرین روند معرفی و جذب تسهیلات رونق تولید در سه بخش صنعت، جهاد کشاورزی و گردشگری استان مورد بررسی و موانع و مشکلات موجود پایش شد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن رونق تولید قم تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری