Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین فلش ماب اربعین با نوای سید مهدی میردامادی در کربلا با همت سازمان فضای مجازی سراج با عنوان « عشق همینه» تهیه و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، نخستین فلش ماب اربعین با نوای سید مهدی میردامادی در کربلا با همت سازمان فضای مجازی سراج با عنوان « عشق همینه» تهیه و منتشر شد.

 

مهرداد غفار ، کارگردان فلش ماب « عشق همینه» است که تهیه، سناریو و تولید این طرح را با مشارکت مجموعه های مردمی تخصصی حوزه تولید محتوا و رسانه ایران به سرانجام رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غفار در این زمینه آورده است: این طرح در یک روز طی مسیر نجف به کربلا در عمود ۱۱۲۰ با حضور گسترده راهپیمایان حسینی به نمایش عمومی گذاشته شد.

 

گفتنی است این اثر هنری کاری از سازمان فضای مجازی سراج با همراهی موکب رسانه ای فجر، تلوزیون اینترنتی نصر تی وی، همچنین مجموعه مواکب تخصصی اربعینی ها و کوکب خدام امام حسین(ع) تولید و منتشر شد.

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کانون های مساجد شیراز حب الحسین یجمعنا مرز مهران موکب اربعین موکب اربعین حسینی کربلا معلی پیاده روی اربعین حسینی زائران اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!

آفتاب‌‌نیوز :

مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید در اینستاگرام از اخبار منتشر شده درباره بیماری این بازیگر شاکی شد و اعلام کرد که حال ترانه علیدوستی خوب است.

امروز خبری مبنی بر بستری شدن «ترانه علیدوستی» از چند روز قبل به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران منتشر شده بود.

نادره حکیم‌الهی، مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید نوشت: دو روز پیش در جواب کسانی که نگران بودند اعلام کردم که خداروشکر حال او خوب است. بابا انقدر شلوغش نکنید چه خبره از صبح تا الان.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود