Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندهی عملیات فرات مرکزی وابسته به حشدالشعبی می‌گوید که بیش از ۴۰ هزار نفر از نیرو‌های حشدالشعبی در تامین امنیت مراسم اربعین در کربلا و دیگر مناطق شرکت دارند. تاریخ انتشار: 17:21 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۱۳۵

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «علی الحمدانی» می‌گوید که بیش از ۴۰ هزار نفر از نیرو‌های امنیتی و خدماتی حشدالشعبی در تامین امنیت مراسم اربعین در کربلا و دیگر استان‌های فرات مرکزی شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام این خبر افزود که این ۴۰ هزار نفر از بخش‌های مختلف حشدالشعبی بوده و در تامین امنیت زیارت میلیونی اربعین در کربلا و دیگر استان‌های فرات مرکزی شرکت می‌کنند.

به گفته الحمدانی، نیروهای عملیات فرات مرکزی وابسته به حشدالشعبی در شهرهای اسکندریه، المسیب، شهر الحله، مناطق القاسم، الطلیعه، الحمزه در استان دیوانیه و در استان نجف نیز از منطقه بدر نجف تا حیدریه و تمامی استان کربلا مستقر شده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مراسم اربعین اربعین اربعین در کربلا مراسم اربعین در کربلا عراق حشدالشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.  

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد