Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:33:49 GMT

برد ازبکستان با دبل شاهمرادوف

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۰۵۹

تیم فوتبال ازبکستان موفق شد تا در خانه حریف به سه امتیاز شیرین و حساس دست پیدا کند تا اینگونه باخت عجیب برابر فلسطین. ا به دست فراموشی بسپارد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای آسیا 2023 چین امروز در 16 کشور آسیایی برگزار می شود.


 در گروه چهارم رقابت ها تیم ملی سنگاپور در خانه به مصاف ازبکستان رفت و در نهایت این ازبک ها بودند که موفق شدند با نتیجه 3-1 پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عادل احمدوف و فندی احمد در نیمه اول برای دو تیم گلزنی کردند اما شاهمرادوف بازیکن سرشناس ازبکستان در دقایق 51 و 90+3 برای تیمش گل زد تا سه امتیاز مهم این بازی به حساب این تیم ریخته شود.


ازبکستان با این برد شش امتیازی شد و موقتا صدرنشین شد، در دیگر دیدار این گروه دو تیم عربستان و فلسطین به مصاف هم رفته اند.

 

جام جهانی 2022 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • آقامیرزایی برنز گرفت/ کانوی ۲ نفره پنجم شد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز