Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@10:27:22 GMT

ظریف: وظیفه ما در وزارت خارجه حفظ برند ایران است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۱۲۸

 به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه عصر امروز (سه شنبه) در جمع تعدادی از فعالان فضای مجازی گفت: شرایط کشور شرایط ویژه ای است. کشور ما در هیچ بلوک بندی سیاسی نیست و بنابراین همیشه باید خودش راسا با مشکلات برخورد و راهکارهایی برای معضلاتش پیدا کند. 

وی افزود: برای خیلی از کشورها، دیگران تصمیم می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستاورد بزرگی است و این دستاورد را بعنوان داده می گیریم، مردم بخاطر این، فشار تحمل کردند و خون برای آن داده شده است. 

رئیس دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: البته ما اشتباه هم زیاد کردیم و به مردم زیاد هزینه وارد کردیم. نباید از جیب مردم هزینه بدهیم. 
ظریف همچنین گفت: من مدافع برجام نیستم، مدافع جمهوری اسلامی هستم. باید از منافع ایران در برجام دفاع کنم نه از منافع برجام در ایران.

ظریف در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان کرد: معتقدم کسانی که بیشترین سر و صدا علیه آمریکا در فضای رسانه ای می کنند بیشترین اعتقاد را دارند که آمریکا قدر قدرت است.

وزیر خارجه همچنین گفت: امید به دیگری داشتن سم مهلک است.

وزیر خارجه خطاب به فعالان فضای مجازی بیان کرد: از وزارت خارجه توقع نداشته باشید به جای اینکه روی برند ایران کار کند، روی برند وزارت خارجه کار کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر در خصوص ساخت ورزشگاه گفت:«در این مورد از وزارت خانه دوستان خوبم با من تماس گرفتند که من گفتم من یک وظیفه رسانه ای دارم و یک وظیفه اخلاقی.اما آنچه که می شود را به مردم بگویید.آیا چینی ها زیر میز زده اند؟گفته اند نمی آییم و دبه کرده اند؟دوستان گفتند نه چنین چیزی نیست.من گفتم پس چرا اعلام نمی کنید دلیل ساخته نشدن ورزشگاه چیست؟که یک سری از نکات را گفتند و خب اسرار است.»

خیابانی ادامه داد:«من احساس می کنم یک سری از واقعیت ها به مردم گفته نمی شود.آیا از نظر مالی توان ساختن استادیوم را نداریم؟اگر نداریم اعلام کنید.ورزشگاه آزادی سال 1947 با دستان ایرانی ها و سرمایه ایرانی ساخته شد.نه چینی ها بودند؛نه آمریکایی ها و نه هندی ها.چرا ما باید وابسته به چینی ها باشیم؟آیا نفت داده ایم که برای مان ورزشگاه بسازند؛خب چرا نمی آیند بسازند؟حرف من این است که راستش را به مردم بگویید.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899398

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت