Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:07:28 GMT

چرخش کُردها به دمشق

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۱۵۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 40 MB

۱۱*۴۵

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ شمال سوریه کردهای سوریه دمشق ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم

در اجتماع عظیم مردمی مقابل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، مردم این شهر ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی و حامیان آن، از تهران برای تنبیه رژیم متجاوز تقدیر کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این اجتماع که با حضور تعداد زیادی از مردم، گروه ها و احزاب برگزار شد، برخی از سخنرانان با محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشورهای غربی به خصوص آمریکا را در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم، مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه این رژیم سرکش، بر اتحاد کشورهای مسلمان جهان علیه این غده سرطانی تأکید کردند.

در این مراسم، برخی از شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته های گل بر در سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود