Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، سیدجمیل احمدی با تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی در سرمایه گذاری در حوزه مهارت آموزی، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات کم بهره و بلند مدت می تواند به عنوان مشوقی مطلوب در راستای توسعه آموزش های مهارتی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه استان مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محورهای فعالیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان، افزود: این اداره کل در دو بخش دولتی و خصوصی در سطح استان در حال فعالیت می باشد که در بخش دولتی با دارا بودن ۱۶ مرکز چارت دار دولتی و تیم های سیار روستایی، زندان ها، پادگان ها، جوار دانشگاه و صنایع و صنوف سالانه بالغ بر ۱۸ هزار نفر از آموزش های مهارتی در این بخش بهره مند می شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان ادامه داد: در بخش خصوصی نیز این اداره کل با اعطای مجوز به ۱۳۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان سالانه شش هزار نفر از متقاضیان آموزش های مهارتی را تحت پوشش قرار می دهد که جامعه وسیعی در این حوزه را می تواند پشتیبانی کند.

احمدی حمایت همه جانبه بانک های عامل سطح استان را زمینه ساز توسعه آموزش های مهارتی در سطح استان خواند و از آمادگی این اداره کل در راستای  ایجاد زمنیه لازم جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خبر داد.

کد خبر 4746656

منبع: مهر

کلیدواژه: فنی و حرفه ای آموزش فنی و حرفه ای اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد