Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولایی بیان کرد: امسال هزار و ۴۲۱ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

اکبر مولایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر از افزایش ۴۰ درصدی پذیرش دانشجو نسبت به سال گذشته در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: امسال هزار و ۴۲۱ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ۵۲۳ دانشجومعلم در پردیس علامه طباطبایی پسران بوشهر مشغول به تحصیل هستند که با احتساب ۱۸ دانشجومعلم انتقالی به این پردیس از سایر مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های دیگر آمار این پردیس به طور کلی ۵۴۱ دانشجومعلم است.

 

مولایی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۸۵۹ دانشجومعلم در پردیس بنت الهدی صدر دختران بوشهر مشغول به تحصیل بوده که با احتساب ۲۱ دانشجومعلم انتقالی از سایر مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های دیگر به این پردیس، آمار دانشجومعلمان این پردیس به ۸۸۰ نفر است.

 

مولایی در ادامه افزود: همچنین بیش از ۴۰۰ مهارت آموز ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان پس از قبولی در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی و طی فرآیندهای لازم به مدت یکسال در این دانشگاه مهارت های حرفه ای لازم شغل معلمی را کسب خواهند کرد.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجویان این دانشگاه هم اکنون در ۵ رشته علوم اجتماعی، علوم تربیتی( آموزش دبستان و پیش دبستانی)، آموزش زبان انگلیسی، تربیت بدنی و مشاوره در حال تحصیل هستند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ شیراز حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه مسجد کانون های مساجد استان بوشهر دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلم خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ورود تمامی دانشجویان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) که آزمون سراسری برگزار می‌شود به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق درب‌های ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود