Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@11:14:35 GMT

نشت نفت از کشتی SABITI تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۲۵۴

نشت نفت از کشتی SABITI تکذیب شد

خبرگزاری میزان- شرکت ملی نفتکش ایران اخبار و فیلم‎های منتشر شده درخصوص ادامه نشت نفت از کشتی SABITI و ایجاد آلودگی زیست محیطی توسط این کشتی را تکذیب کرد. تاریخ انتشار: 17:48 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۱۸۱ به گزارش گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان، شرکت ملی نفتکش ایران اخبار و فیلم‎های منتشر شده درخصوص ادامه نشت نفت از کشتی SABITI و ایجاد آلودگی زیست محیطی توسط این کشتی را  تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم مشخص می‌شود که تداوم نشت نفت از کشتی SABITI واقعیت نداشته و با انجام تدابیر فنی لازم و لیست (List) کشتی حفره های ایجاد شده توسط اصابت راکت به سطح بالای آب منتقل شد. برخی فیلم های منتشر شده در رسانه ها مربوط به ساعات اولیه انجام این حملات است و طی ۳ روز اخیر هیچ گونه نشت نفتی از کشتی وجود نداشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفتکش ایرانی دریای سرخ شرکت ملی نفتکش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی کذب است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است.

صبح امروزبرخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر دادند.

برخی منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران بودند، اما گزارش‌های بعدی این موضوع را تکذیب می‌کند.

برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعا‌های رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده، اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

همچنین منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

دیگر خبرها

  • تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • تکذیب حذف ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها
  • تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!