Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز 23 مهر ماه در نشست قرارگاه ترافیکی اربعین در مهران، تردد ۶۰ درصدی ورودی و خروجی زائران از مرز مهران را بسیار پرحجم و چشمگیر دانست و اظهار کرد: اربعین تنها به دولت یا یک نهاد خاص اختصاص ندارد و به عنوان یک مقوله حاکمیتی به مجموعه نظام اعم از مسئولان و مردم اختصاص دارد، از تلاش‌های دستگاه دیپلماسی، ائمه جمعه، همه ارگان‌ها، نهادها و موکب‌ها قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه زیرساخت‌های استان ایلام برای سفر ایمن و بدون دغدغه زائران ایرانی به عراق از طریق مرز مهران توسعه یافته است، اضافه کرد: امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برای این منظور در طول مسیرهای منتهی به مهران و پایانه مرزی فراهم شده است.
سلیمانی دشتکی احداث ۶۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۶ هزار مترمربع سایه‌بان برای رفاه حال زائران را اقدامی جهادی برشمرد و اضافه کرد: نیروهای انتظامی، پلیس راه و امنیتی با برنامه‌ریزی مناسب در تلاش هستند تا هیچ مشکلی برای تردد زائران اربعین به وجود نیاید.
استاندار ایلام مرز مهران را علاوه بر اربعین در تبالات اقتصادی و تجاری ایران و عراق مهم دانست و گفت: سالانه یک و نیم تا ۲ میلیارد دلار از این مرز به عراق صادرات می‌شود.
وی بر لزوم بازگشایی مرز چیلات تاکید کرد و افزود: با راه‌اندازی مرز چیلات در شهرستان دهلران حجم تردد زائران از مرز مهران کاهش پیدا می‌کند.
سلیمانی دشتکی با تاکید بر رصد دستگاه‌های نظارتی بر نحوه اخذ کرایه‌های حمل و نقل زائران خواستار نظارت نیروی انتظامی، تعزیرات و دادستانی ایلام بر کرایه‌های حمل و نقل عمومی شد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا ایلام اجتماعی اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان مهران گفت: پروژه‌های مورد بازدید در این سفر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و حضور میدانی و موثر مدیران استانی، در خدمت‌گذاری بیشتر به زائران‌حسینی و مردم شریف شهرستان مهران توفیق داشته باشیم.

کد خبر 6082108

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق