Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:23:11 GMT

روز خاص فرشید اسماعیلی در آزادی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۲۸۱

هافبک استقلال برای اولین بار این فرصت را دارد تا روز پنجشنبه برابر تیم سابق خود به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی بازیکنی است که فوتبالش را به صورت رسمی در فجرسپاسی شیراز اغاز کرد، او در لیگ سیزدهم و زمانی که تنها 18 سال سن داشت با این تیم روبروی استقلال که در آن زمان بازیکنان بزرگی مثل جواد نکونام، فرهاد مجیدی، آندو تیموریان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را داشت قرار گرفت و اولین عکس های دوران فوتبال حرفه ای از او به ثبت رسید.

 

فرشید اسماعیلی دو فصل بعد با استقلال قرارداد امضا کرد و حالا در پنجمین فصل حضور در این تیم به بازیکن مهم و با تجربه ای برای آبی ها تبدیل شده است و جایگزینی برای او در ترکیب این تیم وجود ندارد.

 

اما پنجشنبه برای اسماعیلی یک روز خاص است، جایی که او برای اولین بار بعد از جدایی از فجرسپاسی باید روبروی این تیم قرار بگیرد و این بار برای موفقیت استقلال تلاش کند.

 

 

البته با توجه به علاقه ای که اسماعیلی به فجر دارد بعید است که اگر در این بازی گل بزند خوشحالی کند تا با این شکل علاقه خود را نشان بدهد.

استقلال تهران فرشید اسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان